Ogłoszenie z dnia 2022-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293187/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. oraz od 01.08.2023r. do 31.08.2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001233982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jakuba 94
1.5.2.) Miejscowość: Więcławice Stare
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123885056
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spwieclawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswieclawice.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zswwstarych,m,414665,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. oraz od 01.08.2023r. do 31.08.2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ceb49f2-13e2-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00288229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. oraz od 01.08.2023r. do 31.08.2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPW.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 924246,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. oraz od 01.08.2023r. do 31.08.2023r.”
Szczegółowy zakres usługi, wymagania jakościoweoraz czynności do wykonywania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia okreslają:
Zał. Nr 1 Formularz oferty.
Zał. Nr 2 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp.
Zał. Nr 3 Projekt umowy.
Zał. Nr 4 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zał. Nr 5 Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
Zał. Nr 6 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zał. Nr 7 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
3. Wyżej wymienione dokumenty maja byc traktowane jako wzajemnie uzupełniające się . Dokumenty w wersji elektronicznej są zamieszczone na stronie internetowej Szkoły Podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Więcławicach Starych adres:https://bip.malopolska.pl/zswwstarych,m,414665,zamowienia-publiczne.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418558,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559345,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szadkowska Firma Handlowa OLIWIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782694214
7.3.3) Ulica: os. Kalinowe 10 lok. 50
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-813
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA SZADKOWSKA FIRMA HANDLOWA "OLIWIA"
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA SZADKOWSKA FIRMA HANDLOWA "OLIWIA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559345,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.