Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty utrzymaniowe nawierzchni rozbieralnych i innych elementów infrastruktury
drogowej w pasie drogowym” - roboty uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty utrzymaniowe nawierzchni rozbieralnych i innych elementów infrastrukturydrogowej w pasie drogowym” - roboty uzupełniające
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2197beaa-3d64-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tzw. „zamówienia uzupełniającego”) są roboty budowalne polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, co zamówienie podstawowe. Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 21.10.2021r. – Umowa nr 45/2022). Zamówienia z wolnej ręki udziela się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp), a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ dotyczącego tego postępowania. Zamówienie z wolnej ręki jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.261.26.2022.10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: wykonanie robót budowlanych dla zadania „Roboty utrzymaniowe nawierzchni rozbieralnych i innych elementów infrastruktury drogowej w pasie drogowym” – roboty uzupełniające na drogach powiatowych pozamiejskich, zlokalizowanych na terenie powiatu ostrowskiego, polegających m.in. na:
a) przebrukach istniejących nawierzchni rozbieralnych (np. remonty nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
b) wymianie uszkodzonych elementów nawierzchni rozbieralnych;
c) regulacji i remontach nawierzchni w obrębie włazów kanalizacji i wpustów deszczowych oraz innych urządzeń tj. remonty elementów odwodnienia drogi, wpusty, przykanaliki, studnie rewizyjne, przepusty - wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej towarzyszące tym robotom;
d) remontach urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (bariery ochronne, ogrodzenia, słupki);
e) remontach urządzeń odwadniających;
f) remontach poboczy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1A), Wykaz stawek i narzutów (Załącznik nr 1B), Projekt umowy (Załącznik nr 3) oraz SST – stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.
Uwaga: Ilości poszczególnych asortymentów podane w kosztorysie ofertowym (załącznik
nr 1A + załącznik nr 1B Wykaz stawek i narzutów) są wielkością orientacyjną
i Zamawiający nie gwarantuje zlecenia tych robót w podanym zakresie. Ilość robót wyniknie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. Obmiar robót zostanie sporządzony przez Wykonawcę, a jego zgodność sprawdzona przez Zamawiającego w ramach procedury odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174297,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174297,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174297,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Robót Drogowych DAW-BUD Andrzejak Sp. j.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Posadzkarsko-Brukarski i Utrzymania Zieleni Miejskiej Andrzej Szablewski, ul. Kaliska 38A, 63-460 Nowe Skalmierzyce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222822154
7.3.3) Ulica: Przybysławice 39A,
7.3.4) Miejscowość: Raszków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-440
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DAW-BUD ANDRZEJAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DAW-BUD ANDRZEJAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174297,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Szczytno
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Przebudowa drogi gminnej na os. Parkowym w km od 0+000.00 do km 0+352.80 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi gminnej przechodzącej od m. Mieleszyn poprzez Borzątew do Karniszewa w kierunku z granicą Gminy Kłecko" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku - etap III.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.