Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH I KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU ZSOiZ W SOLCU KUJAWSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093198716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3871309
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsoizsolec.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsoizsolec.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9333641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH I KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU ZSOiZ W SOLCU KUJAWSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cd6ab9-1cee-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057014/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji elektrycznej na korytarzach i klatkach schodowych w ZSOiZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na nadpalenie się w dniu 04.04.2024 r. przewodu elektrycznego w rozdzielni znajdującej się na I piętrze budynku szkoły oraz zalecenia wydane przez OSP Solec Kujawski, stwierdzono konieczność niezwłocznego remontu instalacji elektrycznej. Obecna instalacja jest przestarzała i stwarza realne zagrożenie dla bezpieczeństwa, ludzi i mienia (maszyny i urządzenia do nauki zawodu, pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy itp.). Dodatkowym argumentem za zastosowaniem procedury zamówienia z wolnej ręki, jest trwające postępowanie klasyczne, którego przedmiot obejmuje wykonanie robót remontowych na korytarzach i klatkach schodowych szkoły. Wydaje się zasadnym wcześniejsze dokonanie remontu instalacji elektrycznej. Jest to podyktowane tak względami związanymi z bezpieczeństwem ppoż, organizacyjnymi, jak również finansowymi. W ocenie Zamawiającego zaistniały stan faktyczny wyczerpuje przesłanki określone dla zastosowania procedury zamówienia w trybie z wolnej ręki,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSOiZ.261.02.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa i niezawodności układu zasilania poprzez modernizację układu zasilania części budynku na korytarzach i katach schodowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny Gajek Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542442257
7.3.3) Ulica: 29 Listopada 3
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 86-050
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
projekt instalacji elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACYJNY GAJEK KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACYJNY GAJEK KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.