eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH I KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU ZSOiZ W SOLCU KUJAWSKIM



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH I KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU ZSOiZ W SOLCU KUJAWSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093198716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3871309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsoizsolec.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsoizsolec.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933364

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH I KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU ZSOiZ W SOLCU KUJAWSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cd6ab9-1cee-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057014/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji elektrycznej na korytarzach i klatkach schodowych w ZSOiZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ze względu na nadpalenie się w dniu 04.04.2024 r. przewodu elektrycznego w rozdzielni znajdującej się na I piętrze budynku szkoły oraz zalecenia wydane przez OSP Solec Kujawski, stwierdzono konieczność niezwłocznego remontu instalacji elektrycznej. Obecna instalacja jest przestarzała i stwarza realne zagrożenie dla bezpieczeństwa, ludzi i mienia (maszyny i urządzenia do nauki zawodu, pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy itp.). Dodatkowym argumentem za zastosowaniem procedury zamówienia z wolnej ręki, jest trwające postępowanie klasyczne, którego przedmiot obejmuje wykonanie robót remontowych na korytarzach i klatkach schodowych szkoły. Wydaje się zasadnym wcześniejsze dokonanie remontu instalacji elektrycznej. Jest to podyktowane tak względami związanymi z bezpieczeństwem ppoż, organizacyjnymi, jak również finansowymi. W ocenie Zamawiającego zaistniały stan faktyczny wyczerpuje przesłanki określone dla zastosowania procedury zamówienia w trybie z wolnej ręki,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSOiZ.261.02.93.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa i niezawodności układu zasilania poprzez modernizację układu zasilania części budynku na korytarzach i katach schodowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny Gajek Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542442257

7.3.3) Ulica: 29 Listopada 3

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projekt instalacji elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na okres 7 tygodni - realizacja zadania (projekt + wykonanie robót budowlanych) z zastrzeżeniem, iż montaż opraw zostanie zrealizowany w ciągu 2 tygodni po zakończeniu realizacji remontu korytarzy i klatek schodowych wykonywanych w ramach innego postępowania (umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.