Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00436824/01 - Wynik z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i zakup implantów ortopedycznych wraz z niezbędnym instrumentarium na potrzeby PCM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.4.2.) Miejscowość: Pabianice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363053
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00353800
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja polega na zwiększeniu ilości zamawianego towaru do 50% maksymalnych ilości wskazanych
w załączniku nr 2-2a do SWZ. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń
w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
2. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres dostaw.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja polega na zwiększeniu ilości zamawianego towaru do 50% maksymalnych ilości wskazanych
w załączniku nr 2-2a do SWZ. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń
w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
2. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres dostaw.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-14 09:00
Po zmianie:
2024-06-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-14 09:30
Po zmianie:
2024-06-21 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-13
Po zmianie:
2024-07-20
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa sygnalizacji świetlnej w skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj w Pabianicach"
- Wykonanie przecisku pod budynkiem sądu i instalacji odpływowej deszczowej w Sądzie Rejonowym w Pabianicach
- Terapia Integracji Sensorycznej - 936 godzin dla 6 dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap I
- "Roboty budowlane polegające na naprawie konstrukcji budynku mieszkalnego oficyny po pożarze usytuowanego na nieruchomości przy ul. Gabriela Narutowicza 32 w Pabianicach"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi o nazwie Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z montażem sprzętu do diagnostyki histopatologicznej dla Zakładu Patomorfologii w r. konkursu"zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2024r Narodowej Strategii Onkologicznej z MZ
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Zakup krzesełek transportowych z napędem elektrycznym na potrzeby realizacji zadań dla transportu medycznego i sanitarnego
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta dla SOR i Bloku Operacyjnego w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.