Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352333/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/123079/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0c5af4-3567-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215174,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66192,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – „Dostawa urządzenia UTM (Unified Threat Management) – 1szt.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 zawiera ust. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.5.5.) Wartość części: 16065,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Dostawa komputerów z akcesoriami”. W ramach Części 2 zamówienia Zamawiający planuje zakup zdostawą: KOMPUTER STACJONARNY – 4 szt.; MONITOR DO KOMPUTERA – 4 szt.; KLAWIATURA – 4 szt.; MYSZ
OPTYCZNA PRZEWODOWA – 4 szt.; NOTEBOOK – 1 szt.; SWITCH ZARZĄDZALNY – 3 szt.; UPS – 1 szt. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 zawiera ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 22545,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – „Dostawa 3 sztuk serwerów”. SERWER 1 – 1szt.: Obudowa tower Zasilacz min. 600W, możliwość zamontowania dwóch zasilaczy; Procesor serwerowy, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 35 w teście CPU2017 Integer Rates Base dostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 32GB DDR4, 3200MT/s, ECC; Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10; Dyski: min. 2x 1TB HDD SAS,prędkość obrotowa min. 10000 obr./min.; możliwość podłączenia min. 8 dysków SSD SAS/SATA; interfejs sieciowy min. 2x 1GbE min. 1x USB 3.0. SERWER 2 – 1 szt.: Obudowa tower; Zasilacz min. 300W; Procesor serwerowy, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 29 w teście CPU2017 Integer Rates Base dostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 16GB DDR4, 3200MT/s; Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10 min. 2x 1TB HDD, prędkość obrotowa min. 7200 obr./min.; możliwość podłączenia min. 4 dysków; interfejs sieciowy min. 2x 1GbE; min. 1x USB 3.0; Wbudowany moduł TPM. SERWER 3 – 1 szt.: Obudowa: RACK wraz z szynami montażowymi; Serwerowy procesor, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 29 w teście CPU2017 Integer Rates Basedostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 32GB, 3200MT/s; Dyski: min. 2x 4TB HDD SATA 7200 obr.
Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10
min. 1szt. USB 3.0 lub wyższy; Wbudowany moduł TPM. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień systemu BIOS na stronie producenta ww. serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 zawiera ust. 3
Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 27581,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dn. 21.08.2023 r., po opublikowaniu informacji z otwarcia ofert w postępowaniu nr OSE.272.13.2023, otrzymał informację od jednego z Wykonawcy, który złożył ofertę w unieważnionych częściach postępowania nr OSE.272.6.2023, że nie otrzymał od Zamawiającego zawiadomienia o ogłoszeniu postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, co unieważnione części postępowania nr OSE.272.6.2023. Zamawiający nie posiada dokumentacji czynności wynikającej z art. 262 ustawy Pzp, a ponadto ustalił, że pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w unieważnionych częściach postępowania, również takiego zawiadomienia nie otrzymali. Niezawiadomienie wykonawców, zgodnie z art. 262 ustawy Pzp, o wszczęciu kolejnego postępowania może mieć wpływ na krąg wykonawców, którzy złożyli oferty w kolejnym postępowaniu i wynik postępowania. Brak zawiadomienia, o którym mowa w art. 262 ustawy Pzp , a tym samym sprzeczność z prawem, potencjalnie utrudniała lub mogła zakłócić – zdaniem Zamawiającego – uczciwą konkurencję. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dn. 21.08.2023 r., po opublikowaniu informacji z otwarcia ofert w postępowaniu nr OSE.272.13.2023, otrzymał informację od jednego z Wykonawcy, który złożył ofertę w unieważnionych częściach postępowania nr OSE.272.6.2023, że nie otrzymał od Zamawiającego zawiadomienia o ogłoszeniu postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, co unieważnione części postępowania nr OSE.272.6.2023. Zamawiający nie posiada dokumentacji czynności wynikającej z art. 262 ustawy Pzp, a ponadto ustalił, że pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w unieważnionych częściach postępowania, również takiego zawiadomienia nie otrzymali. Niezawiadomienie wykonawców, zgodnie z art. 262 ustawy Pzp, o wszczęciu kolejnego postępowania może mieć wpływ na krąg wykonawców, którzy złożyli oferty w kolejnym postępowaniu i wynik postępowania. Brak zawiadomienia, o którym mowa w art. 262 ustawy Pzp , a tym samym sprzeczność z prawem, potencjalnie utrudniała lub mogła zakłócić – zdaniem Zamawiającego – uczciwą konkurencję. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dn. 21.08.2023 r., po opublikowaniu informacji z otwarcia ofert w postępowaniu nr OSE.272.13.2023, otrzymał informację od jednego z Wykonawcy, który złożył ofertę w unieważnionych częściach postępowania nr OSE.272.6.2023, że nie otrzymał od Zamawiającego zawiadomienia o ogłoszeniu postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, co unieważnione części postępowania nr OSE.272.6.2023. Zamawiający nie posiada dokumentacji czynności wynikającej z art. 262 ustawy Pzp, a ponadto ustalił, że pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w unieważnionych częściach postępowania, również takiego zawiadomienia nie otrzymali. Niezawiadomienie wykonawców, zgodnie z art. 262 ustawy Pzp, o wszczęciu kolejnego postępowania może mieć wpływ na krąg wykonawców, którzy złożyli oferty w kolejnym postępowaniu i wynik postępowania. Brak zawiadomienia, o którym mowa w art. 262 ustawy Pzp , a tym samym sprzeczność z prawem, potencjalnie utrudniała lub mogła zakłócić – zdaniem Zamawiającego – uczciwą konkurencję. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa/przedłużenie subskrypcji funkcji bezpieczeństwa i usług wsparcia technicznego dla klastra firewalli FortiGate 1100E na 48 miesięcy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.