eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Remont ul. 1-go Maja w Wałczu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. 1-go Maja w Wałczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. 1-go Maja w Wałczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-150a4018-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont ul. 1 Maja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/939993

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminamiejskawalcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane szczegółowo w rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przepisy dotyczące RODO zostały zawarte i szczegółowo opisane w rozdziale SWZ JAWNOŚĆ POSTĘPOWANIA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRP.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamierzenie budowlane obejmuje:
a) Na całej długości ulicy projektuje się remont nawierzchni bitumicznej, poprzez jej sfrezowanie, wyrównanie do projektowanego profilu oraz ułożenie warstwy wiążącej AC16W gr.6cm i warstwy ścieralnej SMA11 gr.4cm.
Z uwagi na zmienną grubość wyrównania profilu, zawierającą się w przedziale od 0cm
do 4cm – wyrównanie należy wykonać tylko lokalnie - w miejscach gdzie grubość warstwy wyrównawczej osiąga min. 3cm – zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Pozostałą ilość masy wyrównawczej, należy wbudować łącznie z warstwą wiążącą.
W celu polepszenia efektu wizualnego zamknięcia warstwy ścieralnej, dopuszcza się zastosowanie mieszanki SMA8.
W celu uniknięcia złącza podłużnego w warstwie wiążącej i ścieralnej, należy każdą z nich układać pełną szerokością projektowanej nawierzchni. W tym celu Wykonawca powinien dysponować rozkładarką masy o minimalnej szerokości stołu roboczego 3,00m, z możliwością jego rozsunięcia/rozbudowy do szerokości 6,20m.
b) Istniejące chodniki na odcinkach w km:
i. 0+010 – 0+212 SP,
ii. 0+415 – 0+789 SP,
iii. 0+410 – 0+789 SL,
pozostawia się bez zmian.
c) Z uwagi na korektę wysokościową i sytuacyjną, przełożeniu podlega istniejąca nawierzchnia:
i. zjazdów oraz przestawieniu związany z nim krawężnik w km:
 0+076,15 SP,
 0+100,00 SP,
 0+124,90 SP,
 0+158,40 SP,
 0+212,90 SP,
 0+300,00 SP,
ii. chodników wraz z krawężnikiem w km:
 0+000 – 0+010 SP
 0+304 – 0+372 SP
d) Na odc. w km 0+000 – 0+397,00 SL oraz w km 0+218,00 – 0+296,00 SP, zaprojektowano remont istniejących chodników i zjazdów, polegający na wymianie istniejącej nawierzchni z płytek na nawierzchnię z kostki bet. gr.8cm wraz z podbudową.
e) Na odcinkach w km 0+000 – 408,00 SL, 0+218,00 – 0+378 SP, 0+488,00 – 0+570,00 SP,
0+592,00 – 0+672,00 SP, zaprojektowano przestawienie krawężników kamiennych, zgodnie
z zaprojektowaną niweletą i przekrojami poprzecznymi. Z uwagi na rosnące w linii krawężnika drzewa, należy kolidujące miejsca opuścić, na długości ok. 3,00m przy każdym drzewie.
f) Dla zapewnienia sprawnego odwodnienia nawierzchni, na odcinku w km 0+000 – 0+680 SL i SP, zaprojektowany został ściek z kostki bet., szer. 20cm, ułożony na ławie bet. C12/15, gr.15cm.
g) Ponadto, zamierzenie budowlane obejmuje:
 remont istniejących wpustów deszczowych, poprzez ich wymianę na nowe betonowe
z osadnikiem bez syfonu, - krata żeliwna o wys. 150mm, uchylna z ryglem, wykonana z żeliwa szarego, malowana. Kratę osadzić na pierścieniu odciążająco-podtrzymującym:
dotyczy wpustów nr: wp-1, wp-4, wp-5, wp-6, wp-7, wp-8, wp-9, wp-10, wp-11, wp-12, wp-13, wp-16, wp-19, wp-21,
 dostosowanie pozostałych wpustów do docelowego układu drogowego – poprzez regulację pionową – dotyczy wpustów nr: wp-2, wp-3, wp-14, wp-15, wp-17, wp-18, wp-20, wp-22, wp-23, wp-24,
 wymianę istniejących włazów studni rewizyjnych KD i KS na nowe, "PŁYWAJĄCE" - typ ciężki D-400, pokrywa z wypełnieniem betonowym, „samopoziomujące” wraz z wymianą istniejących podmurówek (wysokość podmurówki 15-30cm) na krążki betonowe – dotyczy wszystkich studni KD i KS,
 przebudowę studni rewizyjnych KD nr D12, D18 i D20, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=250mm i ponownym montażu zwężki,
 przebudowę studni rewizyjnych KS nr S13 i S16, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=500mm – dla S13 i h=250mm – dla S16 i ponownym montażu zwężki,
 wymianę pokryw wraz z ramami studni teletechnicznych,
 regulację pionową skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych.

zgodnie z projektem technicznym pt.:
a) „Remont ulicy 1-go Maja w Wałczu, na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego” oraz zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, z dnia 03.02.2023r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg, w technologii bitumicznej i betonowej (kostka betonowa) wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej, o wartości min. 1 200 000,00 zł (brutto), w tym wartość:
• robót drogowych w technologii bitumicznej – min. 800 000zł (brutto),
• robót drogowych w technologii kostka betonowa – min. 300 000zł (brutto),
• budową/przebudową infrastruktury technicznej (sanitarne) – min. 100 000zł (brutto),

2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
• co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń;
• co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 4 do SWZ postanowienia umowne

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminamiejskawalcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ZNWU 3%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.