eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz KZGM w Katowicach



Og³oszenie z dnia 2024-06-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz
KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMUNALNY ZAK£AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Micha³a Gra¿yñskiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz
KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c5d8417-289b-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00363132

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.19 Us³ugi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdzia³em XII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawcy realizuj±cy wykonywanie us³ug pocztowych s± administratorami danych osobowych nadawców i adresatów przesy³ek, a jednocze¶nie odpowiadaj± za bezpieczeñstwo przesy³ek (i zawartych w nich danych osobowych), w ramach nale¿ytego wykonywania us³ug pocztowych oraz przestrzegania zasad i obowi±zków okre¶lonych w Prawie pocztowym. Zgodnie z art. 41 Prawa pocztowego operatorzy pocztowi zobowi±zani s± do ochrony tajemnicy pocztowej.
II. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Gra¿yñskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿na siê skontaktowaæ pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiaj±cego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.061.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Komunalnego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Zakres us³ug obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek listowych, paczek pocztowych, zwrotu przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1640 z pó¼n. zm.).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy wraz z za³±cznikami.
3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (aspekty spo³eczne): Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób uczestnicz±cych w realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64121100-1 - Us³ugi dostarczania poczty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Prawo opcji. Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, w zwi±zku z brakiem mo¿liwo¶ci precyzyjnego okre¶lenia liczby przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaje i minimaln± liczbê przesy³ek, których warto¶æ stanowi obligatoryjny zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Obligatoryjny zakres zamówienia oblicza siê jako sumê iloczynów zaoferowanej ceny jednostkowej danej us³ugi i jej minimalnej ilo¶ci okre¶lonej w Specyfikacji tj. szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy – kolumna „Minimalne gwarantowane ilo¶ci w szt.”).
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zachowuje prawo do zmiany poszczególnych ilo¶ci w czasie realizacji zamówienia, tak aby zrealizowaæ obligatoryjny zakres zamówienia. Prawo opcji polega na mo¿liwo¶ci rozszerzenia zakresu zamówienia o kolejne przesy³ki. Zamówienie mo¿e siê zwiêkszyæ maksymalnie do warto¶ci przesy³ek podanych w tabeli zamieszczonej w Specyfikacji, tj. szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (Za³. nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy) w kolumnie „Maksymalne ilo¶ci w szt.”
Górn± granic± zobowi±zania (najwiêkszym mo¿liwym zakresem zamówienia z uwzglêdnieniem prawa opcji) bêdzie kwota wynikaj±ca z przemno¿enia zaoferowanych przez Wykonawcê cen jednostkowych i maksymalnych ilo¶ci, powiêkszona o warto¶æ podatku VAT.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci zamówienia stanowi±cej warto¶æ maksymalnej liczby przesy³ek, a Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie z tego tytu³u. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez niego zakresie. Zasady dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug.
Prace bêd± polegaæ na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcê na rzecz Komunalnego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych i paczek pocztowych na obszarze ca³ego kraju i w obrocie zagranicznym, a tak¿e dorêczania zwrotnych potwierdzeñ odbioru po skutecznym dorêczeniu, zwrocie przesy³ek niedorêczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania.
Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e szacowana ilo¶æ us³ug mo¿e wynie¶æ - zgodnie z Rozdzia³em VII pkt 4 SWZ.
Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na nastêpuj±cych warunkach:
1) wykonawca realizowa³ dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwy¿sz± staranno¶ci±,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia ni¿ podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 ustawy w zakresie:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztow w zakresie uprawniaj±cym do wykonywania zamówienia i byæ wpisanym do rejestru us³ug pocztowych;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej 10 placówkami awizacyjnymi na terenie Miasta Katowice, w tym:
a) Zespó³ dzielnic ¶ródmiejskich – co najmniej 2 placówki;
b) Zespó³ dzielnic pó³nocnych – co najmniej 2 placówki;
c) Zespó³ dzielnic zachodnich – co najmniej 2 placówki;
d) Zespó³ dzielnic wschodnich – co najmniej 2 placówki;
e) Zespó³ dzielnic po³udniowych – co najmniej 2 placówki.

Zespo³y dzielnic zosta³y okre¶lone zgodnie z podzia³em administracyjnym Miasta Katowice w pkt 6 Specyfikacji tj. Szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia (Za³±cznik nr 1 do projektowanych postanowieñ umowy).
UWAGA: Przez placówkê awizacyjn± Zamawiaj±cy rozumie placówkê pocztow± umo¿liwiaj±c± odbiór przesy³ki pocztowej, w tym przesy³ki pocztowej rejestrowanej.
UWAGA: WARUNEK OKRE¦LONY W PKT 3 PPKT 1 MUSI BYÆ SPE£NIONY PRZEZ WYKONAWCÊ SAMODZIELNIE.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania s± okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególno¶ci w § 9 projektowanych postanowieñ umownych stanowi±cych Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musz± zostaæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I.
Wykonawcê wyklucza siê w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) zwanej dalej Ustaw± Przeciw Agresji.
II.
1. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesiêcy od dnia rozpoczêcia realizacji us³ug lub do wyczerpania ¶rodków o których mowa w § 3 ust. 1 ppkt 1 projektowanych postanowieñ umowy.
2. UWAGA: Zamawiaj±cy planuje rozpocz±æ ¶wiadczenie us³ugi nie wcze¶niej ni¿ od 15.07.2024 r. O terminie rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê z 3 dniowym wyprzedzeniem.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.