eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaUtworzenie Punktu Edukacji Eko. przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu "Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II" dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Punktu Edukacji Eko. przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Punktu Edukacji Eko. przy MDK Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c5a8e3-3b05-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028453/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie Punktu Edukacji Ekologicznej przy Młodzieżowym Domu Kultury Iskra w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie na Utworzenie Punktu Edukacji Ekologicznej przy Młodzieżowym Domu Kultury Iskra w Pile, zostało ogłoszone dnia 21 czerwca 2022 r. (numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217220/01). W związku z tym, że nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.51.2022.VI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie punktu edukacji ekologicznej przy istniejącym budynku Młodzieżowego Domu Kultury i Biura Wystaw Artystycznych w Pile w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania „Utworzenie Punktu Edukacji Ekologicznej przy Młodzieżowym Domu Kultury ISKRA w Pile” projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna - projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zakres prac obejmuje:
1) wyrównanie i utwardzenie terenu przy ścieżce oraz wykonanie chodnika;
2) przeniesienie ogrodzenia;
3) wykonanie wiaty wraz z wyposażeniem;
4) utworzenie instalacji nawadniającej dla wiszących ogrodów;
5) wykonanie oranżerii wraz z wyposażeniem;
6) wykonanie zadaszenia na patio;
7) dostawa i montaż elementów małej architektury (m.in. ławki);
8) rekultywacja terenów zielonych.
Miejsce realizacji zamówienia: Młodzieżowy Dom Kultury ISKRA w Pile, ul. Okrzei 9.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej Załączniku nr 3 do zaproszenia.
5. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - roboty ziemne i roboty brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 2 do zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zkład Ogólnobudowlany "MARK" Mariusz Kądziołka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642268920

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.