eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikModernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.janik@gminakrasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27aa83d3-fe27-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031824/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną”

Zakres robót obejmuje w szczególności:

a) w ramach elementów budowlanych:
-demontaż istniejących drzwi, ozn. RD1-szt.6
-montaż drzwi wewnętrznych 90x200cm ozn. D1-szt. 2
-montaż drzwi wewnętrznych 90x200cm ozn. D2-szt. 1
-montaż drzwi wewnętrznych 120x200cm ozn. D3-szt. 2
-poszerzenie otworów w ścianach działowych pod montaż drzwi ozn. D1
-montaż nadproża prefabrykowanego w ścianach działowych pod montaż drzwi ozn. D1
-demontaż miski ustępowej, umywalki, zlewu w pom. 1/3, 1/4
-demontaż podokienników wewnętrznych w pom. 1/4 i 1/6- 4szt.
-montaż podokienników wewnętrznych z konglomeratu gr. 2,5cm w pom. 1/4 i 1/6- 4szt.
-rozbiórka ścian działowych w pom. 1/3 i 1/4
-odtworzenie otworu pomiędzy pom. 1/4, a 1/7
-wykonanie otworu pod okno O1
-montaż okna O1 z obróbka glifów
-rozebranie istniejącej warstwy wykończeniowej podłogi w pom. od 1/1 do 1/6
-naprawa i uzupełnienie ubytków w posadzce cementowej w pom. od 1/1 do 1/6
-gruntowanie posadzki cementowej w pom. od 1/1 do 1/6
-układanie płytek (gres) na klej w pom. od 1/1 do 1/6
-demontaż płyt drewnopodobnych w pom. 1/4 i 1/6
-ochrona narożników wypukłych poprzez montaż kątowników metalowych w pom. od 1/1 do 1/7
-zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach w pom. od 1/1 do 1/7
-naprawa ubytków i szpachlowanie sufitów, wtopienie siatki w pom. od 1/1 do 1/6
-gruntowanie sufitów w pom. od 1/1 do 1/7
-dwukrotne malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w pom. od 1/1 do 1/7
-zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach w pom. od 1/1 do 1/7
-naprawa ubytków i szpachlowanie ścian w pom. od 1/1 do 1/6
-gruntowanie ścian w pom. od 1/1 do 1/7
-dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi w pom. od 1/1 do 1/7
-zeskrobanie i zmycie starej farby na glifach w pom. od 1/1 do 1/7
-naprawa ubytków i szpachlowanie glifów w pom. od 1/1 do 1/7
-gruntowanie glifów w pom. od 1/1 do 1/7
-dwukrotne malowanie glifów farbami emulsyjnymi w pom. od 1/1 do 1/7
-układanie płytek ceramicznych na ścianach w pom. 1/3 do wysokości 2,0m
-wykonanie cokołu przypodłogowego z płytek (gres) o wys. min. 10cm w pom. 1/1, 1/2, 1/4, 1/6
-demontaż nieczynnych pionów kanalizacyjnych, c.o. w pom. 1/3, 1,4, 1/5
-montaż umywalki i miski ustępowej z zestawem podtynkowym wraz z wyposażeniem
dla osób niepełnosprawnych w pom. 1/3
-zabudowa pionów sanitarnych płytami GK na ruszcie metalowym w pom. 1/3, 1/4
-lustro 60x60 uchylne x1 w pom. 1/3
-poręcz ścienna łukowa x1 w pom. 1/3
-poręcz ścienna x2 w pom. 1/3
-elektryczny podgrzewacz, przepływowy ciepłej wody jednofazowy w pom. 1/3
-rekuperator ścienny o wydajności 150m3/h w pom. 1/4
-demontaż instalacji wodociągowej 25mm długość w pom. 1/3
-wykonanie instalacji wodociągowej zimnej wody PEX/AL/PEX 25 x 2,5mm długość w bruzdach w pom. 1/3
-wykonanie instalacji ciepłej wody PEX/AL/PEX 25 x 2,5mm długość w bruzdach w pom. 1/3
-wykonanie podejścia kanalizacyjnego do umywalki PCV 50 długość w pom. 1/3
-wykonanie podejścia kanalizacyjnego do miski ustępowej PCV 160 w pom. 1/3
-montaż zaworu napowietrzającego instalacje kanalizacyjna w pom. 1/3
b) w ramach elementów elektrycznych:
- budowę zasilania od istniejącego złącza pomiarowego do projektowanej tablicy
rozdzielczej,
- budowę oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego w remontowanych pomieszczeniach,
- budowę instalacji gniazdowych oraz instalacji zasilających poszczególne odbiorniki,
- budowę instalacji sieci komputerowej,
- budowę instalacji połączeń wyrównawczych,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę przeciwporażeniową.

Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. przedmiary robót, wzór umowy, projekt budowlany, opisy techniczne stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty.. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres robót określa SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe RB 4 Dariusz Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151575593

7.3.4) Miejscowość: Karpiówka

7.3.5) Kod pocztowy: 23-206

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy
1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty podpisania umowy.
3. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac oraz dokumentów określonych w umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.