Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253517/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie-etap I, plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ums.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka morska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie-etap I, plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bec16e4-012a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135245/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana oświetlenia w ciągach komunikacyjnych i w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych w Budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2610.18.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 410758,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie, w etapie I obejmie: korytarze i części wspólne, od parteru do IV piętra oraz piwnice górną i piwnicę dolną. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia jest opracowanie: „Inwentaryzacja istniejącego oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Morskiego w Szczecinie: Czerwony Ratusz oraz opracowanie dokumentacji wymiany istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED; Urząd Morski w Szczecinie – Czerwony Ratusz, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin”. Wymienione oświetlenie LED będzie zasilane z istniejących obwodów oświetleniowych poprzez wykorzystanie istniejących wypustów oświetleniowych i punktów świetlnych. Połączenia odwodów zasilających i sterowniczych zostaną wykonane w puszkach instalacyjnych podtynkowych oraz listwach zaciskowych opraw oświetleniowych i łączników. Nowe oświetlenie podstawowe będzie zapewniało odpowiednią wartość natężenia oświetlenia według obowiązujących norm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836154,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPIDA POWER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961508838
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 39A
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż oswietlenia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.