Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308027/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów wspomagających słyszenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemów wspomagających słyszenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626c41a0-1714-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych - ZADANIE 4 - Zwiększenie dostępności ARCHITEKTONICZNEJ UŚ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308027/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.078.2022.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część A: dostawa i montaż 10 pętli indukcyjnych oraz 5 wzmacniaczy1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów wspomagających słyszenie (pętle indukcyjne, wzmacniacze,) zwanych dalej „Sprzętem”. Oferowany Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2021), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup Sprzętu wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego,
b) montaż,
c) audyt funkcjonalny - testowanie i kalibracja (cz. A) – dokonany przez min. dwie osoby słabosłyszące, w tym co najmniej jedną osobę z głębokim niedosłuchem,
d) przeprowadzenie szkoleń
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, C do SWZ
4) Adres dostawy:
a) Część A: zadanie 1:
-Pętla indukcyjna stanowiskowa stacjonarna (podblatowa) - Rektorat Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12
-Lokalizacja sal, w których zamontowane ma być okablowanie i wzmacniacze do 9 pętli indukcyjnych:
-Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, Cieszyn ul. Bielska 62– sala konferencyjna
-Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych, Chorzów ul. Pułków Piechoty 75 - aula P/0/05
-Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Będzińska 39 – aula 5
-Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Bankowa 14 – aula im. W.Pański nr 4200
-Wydział Nauk Społecznych, Katowice, ul. Bankowa 11 – aula Kazimierza Popiołka
-Wydział Prawa i Administracji, Katowice ul. Bankowa 11b - aula 5
-Wydział Nauk Społecznych, Katowice ul. Grażyńskiego 53 – aula
-Wydział Nauk Przyrodniczych, Katowice ul. Bankowa 9– aula
-Wydział Nauk Przyrodniczych, Sosnowiec ul. Będzińska 60 – aula
-Część A: zadanie 2. Lokalizacja sal, w których mają zostać zamontowane wzmacniacze do pętli indukcyjnych:
-Wydział Nauk Humanistycznych, Katowice ul. Uniwersytecka 4, duża aula: B 1.1
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza: B0.39
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza B0.38,
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza C0.37,
-Wydział Nauk Humanistycznych Katowice ul. Uniwersytecka 4, aula mniejsza C0.42
5) Wymagany minimalny okres gwarancji:
Część A: 48 miesięcy
Bieg terminu wsparcia technicznego rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.10.2022 r.
Wykonawca może skrócić termin realizacji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
8) Opis lokalizacji (miejsc montażu) oraz istniejącego wyposażenia zawiera załącznik nr 2C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 226850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część B: dostawa i wdrożenie bezprzewodowego systemu transmisji głosu z syntezą PLL1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów wspomagających słyszenie (bezprzewodowy system transmisji głosu z syntezą PLL), zwanych dalej „Sprzętem”. Oferowany Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2021), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup Sprzętu wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego,
b) montaż,
c) test pod kątem współpracy z aparatami lub implantami słuchowymi (cz. B) – dokonany przez min. dwie osoby słabosłyszące, w tym co najmniej jedną osobę z głębokim niedosłuchem,
d) przeprowadzenie szkoleń
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2B-C do SWZ
4) Adres dostawy: Część B: Centrum Obsługi Studentów, Katowice, ul. Bankowa 12 pokój 0.11
5) Wymagany minimalny okres gwarancji: Część B: 24 miesiące
Bieg terminu wsparcia technicznego rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.10.2022 r.
Wykonawca może skrócić termin realizacji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
8) Opis lokalizacji (miejsc montażu) oraz istniejącego wyposażenia zawiera załącznik nr 2C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731
7.3.3) Ulica: Deotymy 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-441
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA FUNDACJA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA FUNDACJA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231486,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731
7.3.3) Ulica: Deotymy 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-441
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA FUNDACJA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA FUNDACJA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
- Dostawa i montaż wyposażenia do szkół na terenie Gminy Szczecinek
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.