Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284580/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego wraz z zabezpieczeniem konstrukcji dachu na budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli z podziałem na części (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830466262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-464
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158448618
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zpo@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpo.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.zpo.stalowowolski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z zabezpieczeniem konstrukcji dachu na budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli z podziałem na części (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e55024-0f2a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00198778/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego wraz z zabezpieczeniem konstrukcji dachu budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO/PN/343-5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana pokrycia dachowego wraz z zabezpieczeniem konstrukcji dachu4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana hydrantów wewnętrznych ppoż.4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Dwie oferty zostały odrzucone zgodnie z informacją o odrzuceniu ofert. Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta nr 2 – 480 600,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części I zamówienia kwotę 360 000,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie tj. do dnia 16.08.2022r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie ww. zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
- Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących na rzecz Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.