eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MagnuszewModernizacja budynku OZ w Magnuszewie. Modernizacja budynku OZ w Mniszewie. Modernizacja budynku komunalnego w Magnuszewie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku OZ w Magnuszewie. Modernizacja budynku OZ w Mniszewie. Modernizacja budynku komunalnego w Magnuszewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugmagnuszew.bip.org.pl/przetargi/index/id/1 https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku OZ w Magnuszewie. Modernizacja budynku OZ w Mniszewie. Modernizacja budynku komunalnego w Magnuszewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3787ab87-0cb7-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023004/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku OZ w Magnuszewie, Modernizacja budynku OZ w Mniszewie, Modernizacja budynku komunalnego w Magnuszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276606/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221382,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku OZ w Magnuszewie” poprzez remont dachu budynku Ośrodka Zdrowia w Magnuszewie przy ul. Klonowej 16.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, rozbiórka betonowych czapek kominowych, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku. Zastosowanie folii wstępnego krycia. Łacenie – rozstaw łat 20 cm. Pokrycie dachu blachą stalową ocynkowaną – trapezową powlekaną T18 na łatach lub deskowaniu R=0,70 rg/m², M- blacha T18 GR. 0,55 MM 1,15 m²/ m². Wykonanie obróbek blacharskich. W zakres zadania wchodzi również łacenie kominów oraz pokrycie blachą, wykonanie włazu kominiarskiego. Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z przedmiarem Załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku OZ w Mniszewie” poprzez remont dachu budynku Ośrodka Zdrowia w Mniszewie 18.
Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, rozbiórka betonowych czapek kominowych, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rury spustowej
z blachy nie nadającej się do użytku. Zastosowanie folii wstępnego krycia. Łacenie – rozstaw łat 20 cm. Pokrycie dachu blachą stalową ocynkowaną – trapezową powlekaną T18 na łatach lub deskowaniu R=0,70 rg/m², M- blacha T18 GR. 0,55 MM 1,15 m²/ m². Wykonanie obróbek blacharskich. W zakres zadania wchodzi również łacenie kominów oraz pokrycie blachą, wykonanie włazu kominiarskiego. Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z przedmiarem Załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku komunalnego w Magnuszewie” poprzez remont dachu budynku komunalnego w Magnuszewie przy ul. Partyzantów 1.
Rozebranie pokrycia z dachówki, wymiana łacenia dachu pod pokrycie blachą trapezową. Wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronnie desek o grubości 32 mm. Zastosowanie folii wstępnego krycia. Pokrycia dachu blachą stalową ocynkowaną – trapezową powlekaną T18 na łatach lub deskowaniu R=0,70 rg/m², M- blacha T18 GR. 0,55 MM 1,15 m²/ m².Wykonanie obróbek blacharskich, włazu kominiarskiego, wykonania obróbki pasa nadrynnowego, podrynnowego, wiatrówki. Montaż rur spustowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna- przedmiar robót Załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67226,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86963,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67226,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Kunatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413

7.3.3) Ulica: Wiślana 26C

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67226,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74270,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96976,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74270,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison michał Kunatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132293413

7.3.3) Ulica: Wiślana 26C

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74270,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130804,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150188,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130804,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: La Belle Maison Michał Munatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-229-34-13

7.3.3) Ulica: Wiślana 26C

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130804,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.