Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300116/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2023/BZP 00069442/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00069514/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz dla pracowników pomocy i integracji społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz dla pracowników pomocy i integracji społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ead3c790-170b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i spotkań na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300116/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia dwóch szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych w ramach Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2030 i Wojewódzkiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2030:1) szkolenia dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w oparciu o „Wytyczne ministra do spraw zabezpieczenia społecznego z dnia 15 kwietnia 2022 roku do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2022-2023” „Praca ze sprawcą przemocy w rodzinie (diagnoza sytuacji i stopnia zagrożenia, diagnoza przyczyn występowania ze strony sprawcy zachowań przemocowych, diagnoza potrzeb członków rodziny z problemem przemocy, w tym osób doznających przemocy, dzieci i osób stosujących przemoc, metody interwencji, udzielanie wsparcia i pomoc psychoterapeutyczna, prawna, socjalna, pedagogiczna, z zachowaniem zasad podmiotowości i dobrowolności w korzystaniu ze środków oddziaływania, monitorowanie sytuacji rodzin z problemem przemocy)” (4 grupy maksymalnie po 20 osób na grupę),
2) specjalistyczne szkolenia umożliwiające uzyskanie certyfikatu specjalisty w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie „Praca w ramach programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych z osobami stosującymi przemoc w rodzinie. Praca w ramach programów psychologiczno-terapeutycznych z osobami stosującymi przemoc w rodzinie. Praca w ramach programów wspierających dla osób stosujących przemoc w rodzinie zmierzających do utrwalenia i wzmocnienia zmian zapoczątkowanych oddziaływaniami korekcyjno-edukacyjnymi lub psychologiczno-terapeutycznymi” (1 grupa 20-osobowa), w formule stacjonarnej dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w tym przedstawicieli jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz specjalistycznych ośrodków wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości (Policji, Żandarmerii Wojskowej, Straży Miejskiej, prokuratorów, sędziów, kuratorów sądowych, Służby Więziennej itd.), gminnych komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, oświaty (nauczycieli, nauczycieli przedszkolnych, pedagogów szkolnych, psychologów, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych itd.), ochrony zdrowia (lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych itd.), instytucji, kościołów i związków wyznaniowych oraz organizacji pozarządowych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz na rzecz ochrony rodziny, innych podmiotów mogących być członkami gminnych zespołów interdyscyplinarnych lub grup roboczych do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz innych osób bezpośrednio pracujących z osobami doznającymi przemocy w rodzinie i z osobami stosującymi przemoc.
Szkolenia odbędą się z dotacji Ministerstwa rodziny i Polityki Społecznej i budżetu województwa pomorskiego.
Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.1. dla Części nr 1) oraz projekcie umowy (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 2.1. dla Części 1).
Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
• czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
• czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:
1) zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń;
2) monitorowaniem uczestnictwa w szkoleniach;
3) przygotowywaniem dokumentacji z przebiegu szkoleń;
4) bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
Wymagania zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 projektu umowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa ust 17:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w ust. 17-18. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego- nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub:
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy zostały określone w §2 ust. 8 oraz w §7 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 167600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia szkolenia „Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, a wypalenie zawodowe” dla pracowników pomocy i integracji społecznej z terenu województwa pomorskiego.1) Czas trwania szkolenia: Czas trwania szkolenia dla każdej z grup wynosi 2 dni. Zajęcia muszą odbywać się w następujące po sobie dni robocze (od poniedziałku do piątku), z następującym rozkładem godzin: pierwszego dnia – 8 godzin, drugiego dnia – 8 godzin. Szkolenie realizowane będzie w 2 grupach szkoleniowych. Zajęcia dla każdej grupy szkoleniowej trwać będą 16 h.
2) Zakres tematyczny: Elementy psychologii konfliktu. Style rozwiązywania konfliktów. Postawy wobec konfliktu. Rozwiązywanie konfliktów bez porażek. Konflikt a stres i wypalenie zawodowe. „Dobry” i „Zły” stres, czyli rola stresu w naszym życiu. Objawy stresu – jak na nie reagować. FEEDBACK – twórcza analiza niepowodzeń. Moje relacje z moja pracą. Aspekty: kontroli, nagradzania, społeczności, wartości a syndrom wypalenia zawodowego. Role grupowe, kto najszybciej się wypala? Relacje a wypalenie i poziom motywacji (aspekt społeczności). Objawy i przyczyny wypalenia zawodowego. Kryzys pomagania. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu: Rozwijanie w sobie indywidualnej odporności na stres. Procedury antystresowe.
3) Uczestnicy: Szkoleniem objętych zostanie 40 osób (średnio po 20 osób w każdej z grup szkoleniowych).
4) Kadra dydaktyczna: Szkolenie prowadzone będzie przez trenera posiadającego wykształcenie wyższe psychologiczne, który w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadził min. 40 godzin szkoleń z zakresu rozwiazywania konfliktów i/lub przeciwdziałania stresowi i/lub wypaleniu zawodowemu.
Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.2. dla Części nr 2) oraz projekcie umowy (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 2.2. dla Części 2.2).
Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
• czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
• czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:
1) zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń;
2) monitorowaniem uczestnictwa w szkoleniach;
3) przygotowywaniem dokumentacji z przebiegu szkoleń;
4) bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
Wymagania zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 projektu umowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa ust 17:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w ust. 17-18. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego- nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub:
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy zostały określone w §2 ust. 8 oraz w §7 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 34950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308801
7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-837
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA KSZTAŁĆENIA ZAWODOWEGO SP O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308801
7.3.3) Ulica: Straganiarska 20/22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-837
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.