Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę różnego wyposażenia pracowni i sal lekcyjnych w budynku Sz.P. nr 2 i L.O. w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.borowinski@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.koluszki.samorzady.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę różnego wyposażenia pracowni i sal lekcyjnych w budynku Sz.P. nr 2 i L.O. w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4ed11d-f92c-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032523/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa różnego wyposażenia pracowni i sal lekcyjnych w Sz.P nr 2 i L.O. w Koluszkach w ramach projektu ,, Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej zlokalizowanej w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pod nazwą: „ Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej zlokalizowanej w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16 ” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ 271.125.(38).2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem różnego wyposażenia pracowni oraz sal lekcyjnych w budynku Sz.P. nr 2 i L.O. w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16.
2. Szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z opisem oraz ilościami znajduje się w załączniku nr 6 do S.W.Z.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
39151000-5 - Meble różne
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197212,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197212,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197212,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. ENERGIA S.C. 25 - 547 Kielce ul. Warszawska 151
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakup przedmiotu zamówienia poz 1-18, dostawa poz. 19-36 Przemysław Wielgo wspólnik Spółki PH Energia s.c.
Zakup przedmiotu zamówienia poz 19-36, dostawa poz. 1-18 Hubert Widomski wspólnik Spółki PH Energia s.c.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197212,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkola Miejskiego nr 1 " Morskie Skarby" przy ul. Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Dostawa i montaż mebli do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zwierzętarni
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.