Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225499/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00238740/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00245364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00351108/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fb422e-d488-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część I Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część II: 1) Rezydencja Prezydenta RP Belweder ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa, 2) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa (zwanych dalej ZRB-Klonowa) ul. Flory 2, ul. Baciarellego 4, Warszawa, 3) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego ul. Karowa 10, Warszawa, 4) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, Warszawa, 5) Zespół obiektów Klarysew ul. Saneczkowa 14, 21/23, 05-510, ul. Sadowa 3 Konstancin-Jeziorna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 144556,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część III Rezydencja Prezydenta RP Promnik w Rudzie Tarnowskiej, 08-470 Wilga. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 18547,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część IV Dworek Prezydenta RP – Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek, ul. Leśna 1 Ciechocinek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 21638,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część V Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie ,,urządzeniami przeciwpożarowymi’’) takich jak.: a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego), b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO), c) stałe urządzenia gaśnicze, d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające), e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe, g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych, h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część VI Rezydencja Prezydenta RP „Zamek” w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 54372,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-CORP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Omega Fire Mateusz Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015726780
7.3.3) Ulica: ul. Pałuków 2, lok U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112000,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112000,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112000,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-CORP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Omega Fire Mateusz Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015726780
7.3.3) Ulica: ul. Pałuków 2, lok U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112000,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18010,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18010,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18010,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-CORP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Omega Fire Mateusz Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015726780
7.3.3) Ulica: ul. Pałuków 2, lok U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18010,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-CORP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Omega Fire Mateusz Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015726780
7.3.3) Ulica: ul. Pałuków 2, lok U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48132,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48132,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48132,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-CORP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Omega Fire Mateusz Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015726780
7.3.3) Ulica: ul. Pałuków 2, lok U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48132,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.