eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrorógPRZEBUDOWA ULICY KOŚCIELNEJ I CZĘŚCI ULICY ŻNIWNEJ W M. OSTRORÓG



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ULICY KOŚCIELNEJ I CZĘŚCI ULICY ŻNIWNEJ
W M. OSTRORÓG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 29 31 710

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 29 31 712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA ULICY KOŚCIELNEJ I CZĘŚCI ULICY ŻNIWNEJ
W M. OSTRORÓG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcd5ea11-f316-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029676/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 PRZEBUDOWA ULICY KOŚCIELNEJ I CZĘŚCI ULICY ŻNIWNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
PRZEBUDOWA ULICY KOŚCIELNEJ I CZĘŚCI ULICY ŻNIWNEJ W M. OSTRORÓG

Zakres robót obejmuje utwardzenie dróg gminnych -ul. Kościelna i Żniwna w m. Ostroróg z podziałem na podzadania:

Podzadanie nr 1 – ul. Kościelna (z dofinansowaniem)
Roboty drogowe (ZADANIE NR 1) Odcinki: od 0+041,62 do 0+144,12

Roboty kanalizacyjne Odcinki: od 0+041,62 do 0+144,12


Podzadanie nr 2 – ul. Kościelna (bez dofinansowania)
Roboty drogowe: Odcinki: od 0+000,00 do 0+041,62
Odcinki: od 0+144,12 do 0+189,55

Roboty kanalizacyjne: Odcinki: od 0+000,00 do 0+041,62
Odcinki: od 0+144,12 do 0+189,55


Podzadanie nr 3 – ul. Żniwna (z dofinansowaniem)
Roboty drogowe: (ZADANIE NR 2.1) Odcinki: od 0+000,00 do 0+166,78
(ZADANIE NR 2.2) od 0+166,78 do 0+307,31

Roboty kanalizacyjne: (ZADANIE NR 2.1) Odcinki: od 0+000,00 do 0+166,78
(ZADANIE NR 2.2) od 0+166,78 do 0+307,31


Podzadanie nr 4 – ul. Żniwna (bez dofinansowania)
Roboty drogowe: Odcinki: od 0+307,31 do 0+427,72

Roboty kanalizacyjne: Odcinki: od 0+307,31 do 0+427,72


Zakres prac obejmuje:
Roboty drogowe:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) Roboty ziemne,
3) Podbudowy,
4) Nawierzchnie,
5) Elementy ulic,
6) Oznakowanie,
7) Roboty wykończeniowe.


Branża kanalizacyjna:
1) Roboty pomiarowe,
2) Roboty ziemne,
3) Rurociągi,
4) Studnie,
5) Uzbrojenia.



Szczegółowy opis zadania zawarty został w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 9 do SWZ – Przedmiar robót


Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót z podziałem na poszczególne odcinki wskazane w przedmiarze robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2484787,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2484787,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2484787,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524

7.3.3) Ulica: Młynkowska 1C

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2484787,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.