eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówUtrzymanie terenów zieleni (na lata 2024 do 2025)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zieleni (na lata 2024 do 2025)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Ostrzeszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pretargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1223

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zieleni (na lata 2024 do 2025)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a316632-c1ca-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie terenów zieleni (na lata 2024-2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania nr 1 - Utrzymanie terenów zielonych do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

1) Wiosenne porządki na trawnikach na terenie miasta – oczyszczenie trawników poprzez wygrabienie liści oraz innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem
i zagospodarowaniem przez Wykonawcę
2) Wykoszenie trawy z trawników w mieście Ostrzeszów, placów zabaw, skwerów (wg. załącznika) – min. 5 koszeń w okresie od maja do października. Dopuszcza się wykonanie pierwszego koszenia w kwietniu w razie bieżących potrzeb.
3) Usuwanie trawy po wykaszaniu z trawników wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem przez Wykonawcę
4) Opryskiwanie drzew i krzewów przeciw grzybom i mszycy oraz opryskiwanie skwerów
z trawnikami na chwasty dwulistne
5) Odmłodzenie zniszczonych fragmentów trawnika z uzupełnieniem ziemi – uzupełnienie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem oraz podlaniem
6) Usuwanie liści z terenów zielonych w okresie jesiennym – wygrabienie lub odkurzenie liści z trawników, klombów, krzewów wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem przez Wykonawcę. Część liści należy wykorzystać do wykonania okrywy roślin przed okresem zimowym, dodatkowo na terenie parków miejskich część liści należy pozostawić na pryzmach w miejscach oddalonych od ciągów komunikacyjnych i obiektów małej architektury jako schronienie dla jeży.
7) Przycinanie żywopłotów i krzewów – przycinanie wraz z formowaniem krzewów i żywopłotów
8) Odchwaszczanie krzewów i klombów
9) Obsadzanie kwietników, klombów oraz donic kwiatami sezonowymi (donice: Rondo Współpracy Partnerskiej Stuhr - Ostrzeszów, Rondo Ofiar Zbrodni Katyńskich, skwer przed Urzędem MiG, Rynek, ul. Zamkowa, ul. Gen Sikorskiego, Park Kosynierów) – nasadzenie w ilości 16 szt / m2 wraz z nawożeniem odpowiednim dla danego rodzaju roślin, podlanie oraz usunięcie po okresie wegetacji
10) Kwiaty wiosenne (bratek, stokrotka) zakup i nasadzenia na skwerach, klombach i w donicach
11) Kwiaty letnie (szałwia, żeniszek, lobelia, petunia, begonia, popielnik, canna, aksamitka) – zakup i nasadzenia na skwerach i klombach
12) Kwiaty letnie (surfinie, pelargonie ,coleus, ipomea ,komarzyce) – zakup i nasadzenia w donicach
13) Podlewanie rabat, donic i drzew (x20) – podlewanie roślin w ramach bieżących potrzeb wynikających z temperatur i częstotliwości opadów, dostawa wody do stronie Wykonawcy
14) Oczyszczanie pni drzew z odrostów
15) Prace porządkowe na cmentarzu
16) Zakup wraz z dostarczeniem i ustawieniem na wskazanym przez Zamawiającego miejscu:
• wieńce
• kwiaty w doniczkach
• znicze duże
• lampiony
• gałązki świerkowe
17) Uzupełnienie kory lub zrębka – dostawa oraz uzupełnianie kory/zrębka przy krzewach
18) Ułożenie maty szkółkarskiej – dostawa i ułożenie/wymiana maty szkółkarskiej na skwerach i klombach
19) Nadzór nad systemami nawadniania (Park Kosynierów, Skatepark, Plac zabaw ul. Norweska) – nadzór polega na bieżącym zgłaszaniu nieprawidłowości w działaniu systemu nawadniania np. usterki poszczególnych zraszaczy, nieprawidłowości w częstotliwości podlewania oraz zgłaszanie konieczności zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości nawadniania w celu prawidłowego utrzymania trawników oraz roślin.
20) Oczyszczanie ciągów komunikacyjnych oraz urządzeń rekreacyjnych z liści – usuwanie liści za pomocą odkurzaczy do liści, grabi lub mioteł wraz z ich wywozem i zagospodarowaniem przez Wykonawcę - usługa wykonywania w okresie jesiennym w ramach bieżących potrzeb (usuwanie liści z płyty skateparku oraz pumptracku co najmniej raz na dwa dni a w okresie zwiększonego opadu liści raz dziennie).

Szczegółowy wykaz trawników, poboczy, placów zabaw i innych terenów przeznaczonych do pielęgnacji w ramach przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej części stanowi załącznik do SWZ.

1. Użyty w realizacji zamówienia materiał roślinny musi być zdatny do wysadzenia, jednolity w całej partii, zdrowy i niezwiędnięty. Drzewa muszą być oznaczone etykietą (nazwa, gatunek etc.).
2. Prace będą sukcesywnie zlecane Wykonawcy wg. faktycznych potrzeb określonych przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie je wykonywał zgodnie z warunkami określonymi w SWZ i umowie.
3. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny oferowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 462962,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania nr 2 - Utrzymanie zieleni przydrożnej do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

1) Wykoszenie trawy z trawników na poboczach dróg gminnych, (wg. załącznika) – koszenie mechaniczne na szer. min. 1 m wraz z wykaszaniem ręcznym w trudno dostępnych miejscach, bez wywozu trawy.
2) Ręczne wykaszanie rowów (skarpa i przeciwskarpa) – koszenie za pomocą kos mechanicznych bez wywozu trawy.
3) Wygrabienie liści z terenów poboczy w okresie jesiennym – wygrabienie liści z poboczy na terenie Miasta wraz z ich wywozem i zagospodarowaniem przez Wykonawcę
4) Wycinanie krzewów i odrostów z rowów, poboczy
5) Ścinanie drzew przy pomocy wysięgnika pow. 50 cm średnicy pnia – wykonacie cięcia, załadunek i transport pozyskanego drewna na składowisko Wykonawcy, pozycja nie obejmuje kosztu pracy wysięgnika
6) Ścinanie drzew przy pomocy wysięgnika do 50 cm średnicy pnia – wykonacie cięcia, załadunek i transport pozyskanego drewna na składowisko Wykonawcy, pozycja nie obejmuje kosztu pracy wysięgnika
7) Uzupełnienie nasadzeń drzew z zabezpieczeniem palikami wys. drzew min 2 m – minimum dwa paliki
8) Uzupełnienie palików brakujących przy nasadzonych drzewach
9) Frezowanie karpiny
10) Recykling gałęzi – rębak
11) Praca wysięgnika
12) Usuwanie darniny przerastającej na chodniki – ręczne usuwanie darniny wraz z jej wywozem oraz zagospodarowaniem przez wykonawcę
13) Oczyszczanie spoin chodników z trawy oraz chwastów za pomocą szczotek drucianych – usuwanie chwastów ze spoin chodników za pomocną szczotek ręcznych lub nakładek na kosy spalinowe wraz z późniejszym uporządkowaniem terenu.
14) Ścinanie drzew niewymagających użycia wysięgnika do 50 cm średnicy pnia - wykonacie cięcia, załadunek i transport pozyskanego drewna na składowisko Wykonawcy
15) Ścinanie drzew niewymagających użycia wysięgnika pow. 50 cm średnicy pnia - wykonacie cięcia, załadunek i transport pozyskanego drewna na składowisko Wykonawcy
16) Podcięcie gałęzi drzew(korekcja korony) o średnicy pnia ponad 50 cm
17) Podcięcie gałęzi drzew (korekcja korony) o średnicy pnia do 50 cm

Szczegółowy wykaz trawników, poboczy, placów zabaw i innych terenów przeznaczonych do pielęgnacji w ramach przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej części stanowi załącznik do SWZ.

1. Użyty w realizacji zamówienia materiał roślinny musi być zdatny do wysadzenia, jednolity w całej partii, zdrowy i niezwiędnięty. Drzewa muszą być oznaczone etykietą (nazwa, gatunek etc.).
2. Prace będą sukcesywnie zlecane Wykonawcy wg. faktycznych potrzeb określonych przez Zamawiającego, a Wykonawca będzie je wykonywał zgodnie z warunkami określonymi w SWZ i umowie.
3. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny oferowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 462962,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499991,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499991,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499991,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archi-Ogrody Ostrzeszów Agnieszka Grzesiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140134111

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499991,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499868,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499868,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499868,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archi-Ogrody Ostrzeszów Agnieszka Grzesiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140134111

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499868,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.