Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Chopina 6 w Bielsku – Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, uzgodnień.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 / 499 06 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Chopina 6 w Bielsku – Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, uzgodnień.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08010f30-2f8b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028920/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi projektowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340276/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 12.08.2022 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia (nr postępowania: ZGM/DZ-NJ/143/2022/ADM) zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00167235/01 oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ff54c7d9-6086-47d6-90bc-7887754a7697
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna ofert, tym samym wypełniła się przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-DN/158/2022/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Chopina 6 w Bielsku – Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, opinii i pozwoleń,3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (zwanej dalej „dokumentacją”) dla lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Chopina 6
w Bielsku – Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń, obejmującej w szczególności:
a) projekt budowlany,
b) projekt wykonawczy, w tym szczegółowe kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne,
zwanymi dalej łącznie „dokumentacją”,
2) opracowanie i złożenie we właściwym urzędzie kompletnego wniosku o zatwierdzenie projektów architektoniczno-budowlanego i zagospodarowania działki / terenu oraz wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
4) pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z zakresem określonym w § 8 wzoru umowy, który stanowi Załącznik do Zaproszenia;
zwane dalej łącznie „przedmiotem zamówienia”,
z uwzględnieniem wymagań określonych w opinii kominiarskiej nr 01130/2021 z dnia 12.08.2021r., stanowiącej załącznik do Zaproszenia oraz ustalonych w koncepcji techniczno-kosztowej, o której mowa w ust. 3 i innych uzgodnionych operatywnie przez strony w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w umowie wg wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia.
4. Przedmiot i zakres projektu:
1) wykonanie inwentaryzacji mieszkania, w stopniu niezbędnym do potrzebnych prac projektowych;
2) wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych;
3) uzyskanie warunków przyłączenia oraz wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń
z PGNiG;
4) zaprojektowanie doprowadzenia instalacji gazowej do w/w lokalu mieszkalnego oraz likwidacji wszelkich pieców opalanych paliwem stałym;
5) zaprojektowanie etażowego gazowego centralnego ogrzewania wraz z doprowadzeniem ciepłej wody z pieca 2-funkcyjnego do urządzenia;
6) zaprojektowanie i dostosowanie istniejących oraz dobudowy nowych przewodów kominowych dla projektowanych urządzeń gazowych oraz wentylacji grawitacyjnej w tym lokalu z opinią kominiarską nr 01130/2021 z dnia 12.08.2021 r. (stanowiącą załącznik do Zaproszenia) dla zmiany sposobu ogrzewania;
7) uzyskanie pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót (jeżeli będzie wymagane);
8) prowadzenie autorskiego nadzoru projektowego w trakcie realizacji robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMISAN MICHAŁ WNĘTRZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372460843
7.3.3) Ulica: HELENY MODRZEJEWSKIEJ 25
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO - BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.