Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00315114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy z wbudowaniem mieszanki bitumicznej oraz remont przy użyciu emulsji i grysów na terenie gminy Poczesna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poczesna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Poczesna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343274116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczesna@poczesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poczesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy z wbudowaniem mieszanki bitumicznej oraz remont przy użyciu emulsji i grysów na terenie gminy Poczesna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a342d5-fd70-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015308/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont cząstkowy z wbudowaniem mieszanki bitumicznej oraz remont przy użyciu emulsji i grysów na terenie gminy Poczesna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2713.5.2024.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 277180,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225350,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ Z WBUDOWANIEM MIESZANKI BITUMICZNEJ:Podstawowe parametry rozwiązania drogowego:
1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów.
2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca.
4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności głębokości uszkodzenia.
5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.
7. Załadowanie gruzu i transport na odległość 5 km.
Wbudowanie ok. 10 tony mieszanki bitumicznej .
Na pow. ok. 65,40 m2 - śr. grubość 6 cm - ciężar właściwy mieszanki 2,55 kg/m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 22336,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2. REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ PRZY UŻYCIU GRYSÓW I EMULSJI: 1. Załadunek mechaniczny kruszywa na samochody samowyładowcze i przejazd do miejsca wbudowania. 2. Oczyszczenie nawierzchni. 3. Mechaniczne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową. 4. Mechaniczne rozsypanie kruszywa. 5. Zawałowanie rozścielonej warstwy kruszywa. 6. Ustawianie znaków zabezpieczających. 7. Pielęgnacja nawierzchni z usuwaniem kruszywa niezwiązanego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć obiekt oznakowaniem na czas prowadzenia prac4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 202014 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12115,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26357,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12115,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranzowe REZ DROGPOL s.c Cezary Baldowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranzowe REZ DROGPOL s.c Wojciech Reterski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150089707
7.3.3) Ulica: Starowiejska 1
7.3.4) Miejscowość: Mstów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-244
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12115,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142065,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiebiorstwo Wielobranżowe REZ DROGPOL s.c. Cezary Baldowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe REZ DROGPOL s.c. Wojciech Reterski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150089707
7.3.3) Ulica: Starowiejska 1
7.3.4) Miejscowość: Mstów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-244
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- modernizacja układu drogowo-torowego w ul. Pomorskiej - odcinek Placu Wolności - Kilińskiego i od ronda Solidarności do ul. Konstytucyjnej oraz w ul. Kilińskiego do ul. Północnej do ul. Narutowicza.
- przebudowa drogi gminnej Sterdyń - Dzięcioły Bliższe w km 0+000 - 2+336,5.
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.