Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 52 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f15631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584d2770-fd56-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-18-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylny, hipoalergiczny, samoprzylepny opatrunek do mocowania cewników, w tym do wkłuć centralnych o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, rozmiar 8,5 - 11cm x 10 - 13cm; cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji; Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt. - 60 op. (x 100 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 11022 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych, w tym wkłuć centralnych, u dzieci. Samoprzylepny, jałowy, przepuszczalny dla pary wodnej, cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji, z hypoalergicznym środkiem adhezyjnym oraz wzmocnieniem. Posiadający we wzmocnieniu wycięcie na cewnik oraz dodatkowe paski mocujące; rozm. 5,0 - 5,5cm x 5,0 - 6,0cm. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt. - 22 op. (x 100 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 6336 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek ze srebrem metalicznym lub z solami srebra do zaopatrywania trudnogojących się ran z biofilmem – przewlekłych, ostrych, także zapobiegawczo. Opatrunek z siatki lub innego materiału przepuszczalnego, rozm.: 10 - 15cm x 10 - 15cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany; opakowanie zbiorcze 10 szt. - 100 op. (x 10 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek włóknisty ze srebrem o wysokich właściwościach absorbcyjnych i retencyjnych, utrzymujący wilgotne środowisko rany. Stosowany w ostrych i przewlekłych ranach powierzchownych i głębokich, z wysiękiem średnim do dużego; zagrożonych zakażeniem lub z cechami infekcji. Rozmiar 15cm - 20cm x 15cm - 20cm - 600 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 28366,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek do mocowania rurek tracheostomijnych, drenów, cewników; wykonany z włókniny minimum 4-warstwowej; umożliwiającej wchłanianie wysięku, z nacięciem w kształcie litery Y lub wyciętym otworem umożliwiającym dopasowanie się opatrunku wokół rurki tracheostomijnej, drenu, cewnika. Opakowanie jednostkowe/pakiet sterylne (1 - 5szt), rozmiar 7,5-10 cm x 7,5-10 cm. - 1660 op. (1-5 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 431,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. "mały" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 7 - 8cm x 10cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. - 36 op.
poz. 2 - Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. "średni" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:
a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 12 - 13cm x 18 - 20cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki samoprzylepnej z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. - 30 op.
poz. 3 - Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. "duży" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:
a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 15cm x 25 - 26cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki samoprzylepnej z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. - 30 op.
poz. 4 - Jałowy zbiornik na wydzielinę; 800 ml jednorazowy, kompatybilny z zaoferowaną pompą do terapii podciśnieniowej - 42 szt.
poz. 5 - Jałowy zbiornik na wydzielinę do 300 ml jednorazowy, kompatybilny z zaoferowaną pompą do terapii podciśnieniowej - 42 szt.
Jeśli zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej oraz zbiorniki nie są kompatybilne z pompą ”Vivano Tec”, którą posiada Szpital, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w bezpłatne użyczenie 2 pompy do terapii podciśnieniowej, kompatybilne ze sprzętem na cały okres obowiązywania umowy przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 32181,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek/taśma gazowy lub włóknisty adsorbujący wysięk, bakterie i grzyby. Stosowany na sączące rany powierzchowne i głębokie w tym przetoki, kieszenie i tunele. Ze srebrem lub bez. Rozm. 2 - 5cm x 100 - 200cm - 40 szt.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie krótszych taśm/opatrunków, rozmiar min. 2-5cm x 40 cm, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości zaoferowanych wyrobów medycznych do pełnych opakowań handlowych w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1301,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Przylepiec hypoalergiczny z przezroczystej folii, z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku, rozm: szer. 2,5cm dł. minimum 9m, na szpulce lub rolce - 12792 szt.poz. 2 - Przylepiec hypoalergiczny z włókniny, z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku , rozm.: szer.: 2,5cm, dł.: minimum 9m, na szpulce lub rolce - 288 szt.
poz. 3 - Przylepiec hypoalergiczny do łączenia i zbliżania brzegów ran, sterylny, rozm.: 6mm x 75-76mm, opakowanie sterylne (1 listek) = minimum 3 paski - 100 listków
poz. 4 - Przylepiec hypoalergiczny z tkaniny z hypoalergicznym klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku rozm.: szer.: 5,0cm, dł.: minimum 5m, na szpulce lub w rolce - 96 szt.
poz. 5 - Przylepiec hypoalergiczny ze sztucznego jedwabiu z delikatnym, hypoalergicznym klejem rozm.: szer.: 2,5cm, dł.: minimum 5m, na szpulce lub w rolce - 132 szt.
poz. 6 - Przylepiec hypoalergiczny z rozciągliwej włókniny do mocowania całej powierzchni opatrunku, z hypoalergicznym klejem akrylowym/ z syntetycznego kauczuku rozm.: 20cm x 10m (+/-10%), na szpulce, rolce lub zwinięty w rulon. - 102 szt.
poz. 7 - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie, do cięcia, rozm.: 8cm x 1m - 26 szt.
poz. 8 - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie, do cięcia, rozm.: 6cm x 1m - 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 24904,36 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1cm - 200 szt.poz. 2 - Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1mm - 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23561,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23561,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23561,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ConvaTec Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512255570
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23561,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1201,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 6 wynosi: 65.214,72 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 34.756,13 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17834,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23599,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17834,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252478997
7.3.3) Ulica: Sielecka 61C
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17834,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2084,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2084,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2084,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promedica Toruń Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562273104
7.3.3) Ulica: Grudziądzka 159A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2084,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa opatrunków
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa opatrunków, przylepców, opatrunków specjalistycznych, pieluchomajtek, antyseptyków skórnych oraz pianki pielęgnacyjno - myjącej na potrzeby SZGiChP w Koszalinie
- Produkty lecznicze.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.