Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku socjalno-garażowego na poligonie pożarniczym w Luboniu - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czechosłowacka 27
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-459
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sapsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku socjalno-garażowego na poligonie pożarniczym w Luboniu - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99002d15-ea9b-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258354/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku socjalno-garażowego na poligonie pożarniczym w Luboniu - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ST.2370.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa budynku socjalno-garażowego
na poligonie pożarniczym w Luboniu, przy ul. Magazynowej 3 – etap I”.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, nr 1B i 1C do SWZ.
3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i porządkowe, w tym geodezyjne
2) zabezpieczenie terenu budowy przed osobami nieupoważnionymi,
3) dostawę materiałów,
4) prace budowlane, w tym: stan zerowy, stan surowy, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zagospodarowanie terenu,
5) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności (robót budowlanych) związanych z inwestycją,
6) prace budowlane w ramach prawa opcji: stan wykończeniowy wewnętrzny (bramy garażowe segmentowe), stan wykończeniowy zewnętrzny (elewacja lekka mokra
i wentylowana), roboty drogowe (nawierzchnie z kostki brukowej), stan wykończeniowy wewnętrzny (stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1769431,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2902324,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2061243,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB ADAM Sp. z o. o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872110714
7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya 28
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2061243,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu - dot. przystanków "Rynek Wschodni" oraz "Główna"
- Dostawa środków i preparatów do sprzątania
- Wymiana zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru stanowiącego element składowy systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania Centrum Zarządzania Kryzysowego
- "Weryfikacja dokumentacji projektowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa obiektów Palmiarni Poznańskiej""
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Obornikach (ETAP-2)
- "Budowa ziemnego zbiornika wodnego małej retencji w miejscowości Białobłocie"
- Rozwój infrastruktury w szczególności drogowej i wodno-kanalizacyjnej w Ogrodzieńcu szansą na zwiększenie potencjału w regionie
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 104550L w m. Władysławów, gmina Wierzbica"
- Przebudowa drogi gminnej nr 108765R w km 0+145 - km 0+685 w miejscowości Świlcza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.