Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365459/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00368434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00410411/01 - Wynik z dnia 2023-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gminaprzywidz@kdzp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39880704-3f9f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8074713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/807471
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/807471
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/807471
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze w ramach projektu “Zakup “mikrobusa” 9-cio miejscowego” z udziałem środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D “ Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać co najmniej:
1) Fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 r. samochodu osobowego – przystosowanego do przewozu 8 osób niepełnosprawnych + 1 kierowca, samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na jednym wózku z dostawą do siedziby zamawiającego. Dopuszcza się samochód wyprodukowany nie dłużej jak sześć miesięcy od daty pierwszej rejestracji lub wprowadzenia go do ruchu o przebiegu nie większym jak sześć tysięcy kilometrów.
2) Samochód należy wyposażyć w przenośne, aluminiowe najazdy z bieżnią antypoślizgową, służące do wjazdu wózków inwalidzkich, o długości nie krótszej niż 2 000 mm
3) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (świadectwa należy dostarczyć wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2015 poz. 305 z późn. zm.) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych
4) Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty.
5) Charakterystyka techniczna
Zakupiony samochód powinien być aktualnie wytworzony przez producenta, którego stacja obsługi znajdują się w odległości nie większej niż 150 km od miejscowości Marszewska Góra.
a) Silnik
- silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, diesel z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą o mocy nie mniejszej niż 100 KM i pojemności nie mniejszej niż 1590 cm3 i nie większej niż 2 600 cm3
- silnik musi spełniać normę emisji spalin EURO 6.
b) Układ napędowy. Skrzynia biegów manualna co najmniej 6-cio biegowa + bieg wsteczny, układ kierownicy ze wspomaganiem i możliwością regulacji kolumny kierowniczej, napęd na przednie koła.
c) Nadwozie
- 9-cio miejscowe, fotel kierowcy z regulacją wysokości, jeden trzyosobowy z możliwością szybkiego demontażu, szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego z kompletami pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn,
- podsufitka dachu na całej długości kabiny,
- uchwyty wejściowe na słupku przy drzwiach przesuwnych,
- nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane dopuszcza się możliwość drzwi przesuwanych z obu stron, drzwi tylne dwuskrzydłowe symetryczne z wycieraczką,
- kolor nadwozia do uzgodnienia z zamawiającym bez dopłaty,
- podłoga łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości pojazdu,
- podsufitka tapicerowana, ściany boczne tapicerowane dookoła okien,
d) Oznakowanie pojazdu
Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.
e) Wymiary samochodu
Typ nadwozia kombi o następujących parametrach:
- długość pojazdu min. 5200 mm
- rozstaw osi min. 3 200 mm
- szerokość bez lusterek bocznych min. 1 900 mm
- wysokość min. 1 890 mm od poziomu ziemi
f) Bezpieczeństwo
- ESP – system stabilizacji toru jazdy,
- system monitorowania ciśnienia w oponach,
- poduszki powietrzne przednie, boczne przednie oraz kurtynowe,
- centralny zamek
- czujniki parkowania z tyłu,
- sygnalizator zapięcia pasów bezpieczeństwa,
- sygnalizator niedomkniętych drzwi,
- apteczka pierwszej pomocy,
- gaśnica,
- trójkąt ostrzegawczy,
- zabezpieczenie drzwi przesuwnych przed otwarciem od wewnątrz,
- zestaw narzędzi fabrycznych,
- immobilaiser,
g) Ogumienie
- opony letnie bezdętkowe na felgach stalowych
- opony zimowe bezdętkowe na felgach stalowych
h) Komfort i funkcjonalność
Fotel kierowcy z podłokietnikiem, regulacja wysokości fotela kierowcy, fotele kierowcy i pasażerów tapicerowane, wszystkie fotele z zagłówkami pokryte materiałem koloru ciemnego, klimatyzacja ze sterowaniem w przestrzeni kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, ogrzewanie w części kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie opuszczane szyby przednie, siedzenie środkowe w III rzędzie demontowane i wymieniane na wózek inwalidzki, uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni pasażerskiej, lusterka boczne regulowane elektrycznie podgrzewane, gniazdko elektryczne 12V, oświetlenie wewnętrzne w części przedniej i przedziale pasażerskim umiejscowienie w podsufitce, radioodtwarzacz BlueTooth, wejście USB,
i) Wyposażenie dodatkowe
- trzecie światło hamowania,
- regulacja zasięgu reflektorów,
- sygnalizator pozostawienia włączonych świateł,
- oświetlenie wnętrza w tylnej i przedniej części samochodu,
- reflektory halogenowe,
- światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
- szyby pojazdu izotermiczne,
- awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu,
j) Opis zabudowy specjalnej:
• uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego – 1 szt.,
• oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem „inwalidzi” zgodnie z przepisami,
• komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych – 1 szt. z atestem,
• pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim – 1 szt.,
• najazdy teleskopowe aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o długości 2000 mm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pomoca platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-31 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup samochodu typu mikrobus do przewozu uczniów, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w ramach "Programu wyrównywania różnić między regionami III" w obszarze D-II raz
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu bus 6-osobowy o podwyższonych parametrach w wersji nieoznakowanej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.