Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217591/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00238060/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Bircza”
w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166726090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Bircza”w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4b2024-d264-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217578/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12. Przedmiot zamówienia.
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Bircza” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,, obejmująca wykonanie robót:
Zakres podstawowy:
1. Wykonać modernizację oświetlenia polegającą na wykonaniu czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi wymiany oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp. Wymiana musi być przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja S.A Rejon Przemyśl.
Modernizacja obejmuje:
Wymianę następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego):
- 180 opraw drogowych LED o mocy 100W – programowalne profile mocowe,
2. Wymiana/montaż przewodów do opraw oświetleniowych instalowanych na słupach betonowych – 200 szt.
3. Wymiana kompletnej skrzynki bezpiecznikowej na słupach betonowych – 200 szt.
4. Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 180 szt.
5. Sporządzenie dokumentacji wykonawczej oraz powykonawczej zawierającej raport dotyczący poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów.
Realizacja drugiego wariantu uwzględniająca zastosowanie zasilaczy z programowalnymi profilami mocowymi wykorzystała dwuetapowy scenariusz redukcji strumienia świetlnego opraw oświetleniowych 100W wg. poniższego harmonogramu:
3. od 6:00 do 22:00 - brak redukcji strumienia świetlnego,
4. od 22:00 do 01:00 - redukcja do 70% wartości strumienia nominalnego,
3. od 01:00 do 06:00 – redukcja do 50% wartości strumienia nominalnego
6. Dostawa dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej.
7. Zamawiający wymaga, aby kierowanie robotami wymiany lamp odbywało się przez osobę/y posiadającą/e wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych
8. Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
9. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację robót (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
10. Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego zobowiązany jest wykonać projekty modernizacji oświetlenia obejmujące w swoim zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym elementy które zdefiniowane zostały w niniejszym dokumentacji technicznej i załącznikach do dokumentacji, następnie uzgodnić opracowaną dokumentację projektową w całości z właściwym zakładem energetycznym oraz z Zamawiającym a następnie wykonać całość prac.
Zakres prawa opcjonalnego:
1. Wymianę następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego):
- 45 opraw drogowych LED o mocy 100W – programowalne profile mocowe,
2. Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 45 szt.
3. Sporządzenie dokumentacji wykonawczej oraz powykonawczej zawierającej raport dotyczący poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów.
Realizacja drugiego wariantu uwzględniająca zastosowanie zasilaczy z programowalnymi profilami mocowymi wykorzystała dwuetapowy scenariusz redukcji strumienia świetlnego opraw oświetleniowych 100W wg. poniższego harmonogramu:
5. od 6:00 do 22:00 - brak redukcji strumienia świetlnego,
6. od 22:00 do 01:00 - redukcja do 70% wartości strumienia nominalnego,
3. od 01:00 do 06:00 – redukcja do 50% wartości strumienia nominalnego
4. Dostawa dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej.
5. Zamawiający wymaga, aby kierowanie robotami wymiany lamp odbywało się przez osobę/y posiadającą/e wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych
6. Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
7. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację robót (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
8. Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego zobowiązany jest wykonać projekty modernizacji oświetlenia obejmujące w swoim zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym elementy które zdefiniowane zostały w niniejszym dokumentacji technicznej i załącznikach do dokumentacji, następnie uzgodnić opracowaną dokumentację projektową w całości z właściwym zakładem energetycznym oraz z Zamawiającym a następnie wykonać całość prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71355200-3 - Wykonywanie badań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710529,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861053521
7.3.3) Ulica: ul. 1-go Maja 35A
7.3.4) Miejscowość: Dynów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-065
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO HENRYK HADAM
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO HENRYK HADAM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Remont nawierzchni parkingu, wiaty śmietnikowej, oświetlenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi w internacie garnizonowym w Bartoszycach przy ul. Wojska Polskiego 2.
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.