Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001132034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 316
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2chmielnik.szkolna.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db47ef2-254d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla szkoły i oddziałów przedszkolnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271-1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku w roku szkolnym 2023/2024,
zgodnie z poniższym opisem:
Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku w postaci jednodaniowego posiłku dla dzieci szkolnych oraz przygotowanie i dostarczanie pełnego posiłku (śniadania, obiadu i podwieczorku) dla dzieci
z oddziałów przedszkolnych.
Dostawa posiłków jednodaniowych/posiłków pełnych będzie odbywać się począwszy od dnia 01.09.2023 r. do 31.07.2024 r. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki.
Posiłki należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ojca Św. Jana Pała II w Chmielniku, adres: 36-016 Chmielnik 316.
Godziny dostaw:
• śniadanie od godz. 7:45 do godz. 8:30
• obiad i podwieczorek/posiłek jednodaniowy: 10:30 do 11:00
01.09.2023 r. oraz od 21.06.2024 r. do 31.07.2024 r. i w czasie ferii zimowych dostawa posiłków jednodaniowych/pełnych posiłków tylko dla dzieci przedszkolnych. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia szkoły, dostawa posiłku/obiadu odbędzie się o innej godzinie lub może być odwołana – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
1) Zamawiający planuje, że:
dziennie należy dostarczyć średnio 40 posiłków jednodaniowych oraz 45 posiłków pełnych.
W okresie od 01.09.2023 r. do 31.07.2024r. przewiduje się dostarczyć około 7360 posiłków jednodaniowych oraz 10215 posiłków pełnych, tj. 40x184 posiłków jednodaniowych oraz 45x227 posiłków pełnych w oddziale przedszkolnym.
2) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków jednodaniowych/posiłków pełnych, ewentualne odwołanie posiłków jednodaniowych/posiłków pełnych w poszczególne dni (związane z organizacją pracy szkoły). Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 7:30 danego dnia.
3) Zastrzega się prawo do odwołania przygotowania i dostawy posiłków w przypadku czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek oświatowych w związku okoliczności związanych
z zamknięciem placówek szkolnych lub przedszkolnych.
4) Zamawiający wymaga, iż muszą być przestrzegane normy na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Posiłki powinny być sporządzone
z pełnowartościowych świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154).
5) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie
z dziennym zapotrzebowaniem.
6) Wykonawca będzie dostarczał jadłospis przygotowany na 10 dni (co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) i alergenów potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości posiłków/ obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). Posiłki muszą być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Wykonawca musi posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej.
8) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla dzieci w wieku 3 – 15 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
9) Wykonawca jest gotowy do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zakłócenia procesu technologicznego (z przyczyn niezależnych, braku energii elektrycznej, braku wody itp.) wytwarzanych posiłków. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić alternatywną propozycję dostarczonych posiłków np. suchy prowiant.
10) Posiłki muszą być przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno-epidemiologicznych w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzania wagi posiłku).
12) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości i przestrzegania wymogów sanitarnych
w pomieszczeniach służących do przygotowania posiłków.
13) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek potraw zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania
i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
14) Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki własnym transportem zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
15) Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane
tj. przy dostawie posiłku pełne wymieniane na puste), środkami transportu przystosowanymi
do przewozu żywności, termosy zapewnia Wykonawca.
16) Wykonawca będzie dostarczał posiłki w oddzielnych termosach z podziałem na szkołę i na oddziały przedszkolne.
17) Dostarczanie posiłków jednodaniowych, posiłków pełnych z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
18) W związku z koniecznością dowozu posiłków Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia przed podpisaniem umowy decyzję właściwego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.
19) Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach termosów i opakowań w których będą dostarczane posiłki, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178980,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA GASTRONOMICZNA DOROTA SKRZYPEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921166271
7.3.3) Ulica: ul. Radawska 19
7.3.4) Miejscowość: Wiązownica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKRZYPEK DOROTA FIRMA GASTRONOMICZNA
jakie przetargi wygrała firma
SKRZYPEK DOROTA FIRMA GASTRONOMICZNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI CHMIELNIK
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie"
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy wyżywienia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 .... - II postępowanie
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.