eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Soko³yRemont pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie



Og³oszenie z dnia 2024-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Soko³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: *86) 4763010, 519412532

1.5.8.) Numer faksu: (86) 2194164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sokoly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d05146cd-28af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00363769

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064267/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Remont pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielnie zamówienia,w tym sk³adanie ofert,wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±,z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.Ofertê,o¶wiadczenia,o których mowa w art.125ust.1 ustawy Pzp,podmiotowe ¶rodki dowodowe,pe³nomocnictwa,zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej,w ogólnie dostêpnych formatach danych,w szczególno¶ci w formatach:txt,rtf,pdf,doc,docx,odt.Ofertê, o¶wiadczenia oraz dokumenty o których mowa w SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zawiadomienia,o¶wiadczenia, wnioski,dokumenty lub informacje Wykonawcy przekazuj± przez
platformê, dostêpn± pod adresem: https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/ rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
- Internet Explorer,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Edge,
- Opera.
b) Pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci internet;
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocze¶nie
Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) - zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Soko³y reprezentowana przez Wójta Gminy Soko³y, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Soko³y, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Soko³y, tel.: (86) 4763 010, adres e-mail: sekretariat@sokoly.pl
2. W Urzêdzie Gminy Soko³y zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt odbywa siê za pomoc± adresu e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z przyst±pieniem do niniejszego postêpowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tre¶ci z³o¿onych ofert.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i lit e) RODO, w zwi±zku z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych osobowych oraz ich sprostowania, poprawiania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne.
6. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; tj. organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa jak równie¿ inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe.
7. Dane osobowe udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych skutkowaæ bêdzie niemo¿no¶ci± realizacji ustawowych zadañ Urzêdu.
9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
10. Pan/i dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 25 lat licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpuj±cego po roku zakoñczenia sprawy, a po tym okresie zostan± przekazane do archiwum pañstwowego.
11.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegaj±cych na remoncie pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie.
Zakres robót obejmuje:
a) prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) fundamentowanie oraz monta¿ konstrukcji stalowej,
c) wykonanie pod³o¿a i posadzki,
d) roboty w zakresie stolarki budowlanej,
e) roboty wykoñczeniowe,
f) roboty instalacyjne elektryczne,
g) instalacjê centralnego ogrzewania
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
- przedmiar robót;
- specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja ta jest za³±cznikiem do og³oszenia o zamówieniu i jest dostêpna na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Je¿eli przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywa³yby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów i urz±dzeñ, Zamawiaj±cy - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp - dopuszcza sk³adanie „produktów” równowa¿nych. Wszelkie „produkty” pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotycz±cy minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy wskazuj±c przy opisie przedmiotu zamówienia oznaczenie konkretnego producenta/dostawcy lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o parametrach wskazanych lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o akceptacji „równowa¿ników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównowa¿no¶ci”.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych w rozumieniu art. 99 ust. 5 Pzp, wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia, czyli ¿e spe³niaj± podane w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich znaczeniem:
- cena brutto – 60 %
- gwarancja jako¶ci – 20%
- termin wykonania – 20%
gdzie 1% =1,00 pkt.
Wof = Lpc + Lpg + Lpt
Gdzie:
-Wof – warto¶æ oferty
-Lpc – ilo¶æ punktów za kryterium: cena brutto
-Lpg – ilo¶æ punktów za kryterium: gwarancja jako¶ci
-Lpt – ilo¶æ punktów za kryterium: termin wykonania
a)Cena brutto – Lpc
Lpc= (C min/C of) * 60,00 pkt
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cof – cena ofertowa badanej oferty
b)Gwarancja jako¶ci – Lpg
gdzie:
- gwarancja 36 miesiêcy – 0,00 pkt.
- gwarancja 48 miesiêcy – 10,00 pkt.
- gwarancja 60 miesiêcy – 20,00 pkt.
Minimalny okres gwarancji jako¶ci – 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
c)Termin wykonania – Lpt
-do dnia 16.08.2024 r. – 20,00 pkt.
-do dnia 23.08.2024 r. – 10,00 pkt.
-do dnia 30.08.2024 r. – 0,00 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ, tj. co najmniej 100.000,00 z³ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem oraz posiadaniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 100.000,00 z³.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedn± robotê zwi±zan± z:
- budow± lub przebudow± lub rozbudow± lub remontem budynku o warto¶ci min. 100.000,00 z³ wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
Ponadto Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobê, w szczególno¶ci odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacj± na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania t± osob±, tj.:
- kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej.
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e kierownik budowy w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie prowadzi³ minimum jedn± robotê zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub rozbudow± lub remontem budynku o warto¶ci min. 100.000,00 z³.
Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
UWAGA:
W zwi±zku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane”.
Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ potrzebny personel posiadaj±cy odpowiednie kwalifikacje, umo¿liwiaj±ce prowadzenie robót bran¿owych niezbêdnych do prawid³owej realizacji zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1) w zakresie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
- dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa wy¿ej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 do SWZ;
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty,które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±:a)Formularz ofertowy-za³.nr 1 do SWZ.Nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny Wykonawcy,np.odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z CEiDG.Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych.Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww.dokumentów.Oznacza to, ¿e w przypadku je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy,do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie,ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.Formularz ofertowy musi zawieraæ o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO.b)Za³.nr 2 do SWZ-o¶wiadczenie,o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp dotycz±ce odpowiednio:-Wykonawcy;- ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej)oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;-podmiotów „trzecich”,czyli podmiotów,na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,o których mowa w punktach XVII SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania,o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 ustawy Pzp oraz art.7ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.c)Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.Zgodnie z art.118 ust.3 ustawy Pzp musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zania ww.podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce,¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby-za³. nr 6 do SWZ, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:1)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;2)sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3)czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.d)Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty.Oznacza to,¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy,to do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie,ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw.konsorcjum)wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo,podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.e)O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.117ust.4Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy–w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna)-za³. nr7 do SWZ.f)Dowód wp³aty wadium.g)Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 1.500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100).
Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 27.06.2024 roku do godziny 9:45.
Na przelewie lub innym dokumencie wadium powinien byæ umieszczony tytu³:
„Wadium na zadanie pn. „Remont pomieszczenia w budynku Szko³y Podstawowej w Kowalewszczy¼nie””.
Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Gminy w Soko³ach:
Bank Spó³dzielczy w Soko³ach nr 77876600050000082420000050.
Dowód wniesienia wadium w formie pieni±dza nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia:
Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu ca³ego konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców zgodnie ze SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zakres oraz charakter zmian zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-27 09:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem: https://ugsokolywrotapodlasia. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.