Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632464590
1.5.8.) Numer faksu: 632426569
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e98b1716-1cbc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98b1716-1cbc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149631/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont ciagów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie oraz remont pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.212.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie”, który obejmuje:1.1.1. Zamówienie gwarantowane:
remont ciągu komunikacyjnego na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.:
• remont wejścia głównego do budynku poprzez wymianę drzwi wejściowych na automatyczne, montaż powietrznej kurtyny drzwiowej,
• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,
• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,
• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,
• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.
dostosowanie Biura Obsługi Interesanta do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami poprzez:
• wykucie otworu drzwiowego w miejscu obecnego okienka obsługi wraz z montażem przeszklonych drzwi (z zachowaniem kontrastowości względem płaszczyzny ścian)
• wydłużenie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami poprzez przeniesienie ścianki aluminiowej wzdłuż obecnej ściany,
• zastosowanie kontrastowej podłogi względem płaszczyzny ścian,
• malowanie ścian i sufitu z uprzednim wyrównaniem powierzchni,
• wykonanie posadzki z wykładziny PCV.
remont pomieszczenia ochrony (pom. nr 1), pomieszczenia czytelni (pom. nr 19) i pomieszczenia nr 104 obejmujący m.in.:
• przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 1, 19, 104),
• wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104),
• demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104),
usprawnienie wentylacji w pomieszczeniu nr 12 – magazyn,
wygłuszenie drzwi sali rozpraw nr 102 i 115,
usunięcie nieszczelności okien na klatkach schodowych.
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).
1.1.2 Zamówienie opcjonalne
Remont ciągu komunikacyjnego na I piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.:
• wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej,
• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami i wzdłuż ścian,
• naprawę posadzek – lokalną wymianę zużytych płyt marmurowych na płyty granitowe oraz rewitalizację podłóg kamiennych istniejących,
• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego.
Szczegółowy wykaz robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 791328,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.: demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16),
montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2),
montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2),
wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17),
demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A),
montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B),
wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12),
montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 B).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 278021,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz.1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 24 lipca 2023 r. godz. 12:00 w zakresie części I postępowania złożono 3 oferty. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492240,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122823,77 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293975,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497997,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350548,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380647603
7.3.3) Ulica: Nowy Krzymów 33
7.3.4) Miejscowość: Krzymów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350548,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.