eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bi³gorajDostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023/2024



Og³oszenie z dnia 2023-08-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bi³goraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369037

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 88

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bi³goraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca059db4-4187-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00363855

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby gminy Bi³goraj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
zakupowej:https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl lub poczty
elektronicznej:sekretariat@gminabilgoraj.pl 2.Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na
subdomenie Gminy Bi³goraj: https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .Rejestracja konta nastêpuje
automatycznie poprzez:
1) podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub2)kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub 3) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
3.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa
Gminy Bi³goraj tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w
dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)e-mail:oneplace@marketplanet.pl 4.Zamawiaj±cy okre¶la
niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:-
Pod³±czenie do internetu: min. 512 kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);-
Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;-
Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta: MS Internet Explorer,
Firefox, Google Chrome lub MS Edge;5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo -
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-
zainstalowana bezp³atna wersje oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub u¿ycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wydanej licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest
AdoptOpenJDK, dostêpn± na stronie https://adoptopenjdk.net;- pod³±czony lub wbudowany do
komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê;- certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê
logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).6.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o
wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.7. Zamawiaj±cy
okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:- Plik za³±czony przez Wykonawcê
na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego
po up³ywie terminu otwarcia ofert.- znaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
¼ród³em czasu.8.Sk³adanie ofert8.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy zakupowej
a) Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawie”
oraz wygenerowany raport ofert z zak³adki „Oferty”;b) O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas
pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie;c) Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany.
Je¶li Wykonawca zamie¶ci³ niew³a¶ciwy plik, mo¿e go usun±æ zaznaczaj±c plik i klikaj±c polecenie
„usuñ"8.2.Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.9.Sk³adanie dokumentów innych ni¿ oferty oraz o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1.
SWZ: a) platforma zakupowa; lub b) poczta elektroniczna.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 202023/2024“ prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
4) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio
go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane
w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok. 85 000 l oleju opa³owego lekkiego, w sezonie grzewczym 2023/2024 na potrzeby Gminy Bi³goraj.
2. Dostarczany olej opa³owy winien byæ I klasy jako¶ci i spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± oraz charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
1) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿: 42,60 MJ/kg,
2) gêsto¶æ w temperaturze 15oC nie wy¿sza ni¿: 900 kg/m3,
3) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿: 6,0 mm2/s,
4) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿: 56oC,
5) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿: (-20oC),
6) sk³ad frakcyjny:
a) do temperatury 250oC destyluje siê nie wiêcej ni¿ 65% (v/v),
b) do temperatury 350oC destyluje siê nie mniej ni¿ 85% (v/v,)
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,30% (m/m),
8) pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,010% (m/m),
9) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10% (m/m),
10) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
11) ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u
w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W
celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w rozdziale 6 niniejszej SWZ:
a) Koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia
o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp
oraz postanowieñ Projektu Umowy § 15 zmiana umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy dopuszczalna bêdzie
w granicach wyznaczonych przepisami art. 455 Pzp.
3. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, o której mowa w art.455 ust.1 pkt 1 Pzp mo¿e dotyczyæ zakresu ¶wiadczenia umownego - ograniczenie (zmniejszenie) zakresu ¶wiadczenia umownego (zamówienia) przez Zamawiaj±cego mo¿e dotyczyæ dostaw
o wielko¶ci maksymalnie 50 % przedmiotu zamówienia, minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia stron wynosi 50 % przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiaj±cy, stosownie do art.439 ustawy Pzp, przewiduje zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na nastêpuj±cych zasadach:
1) Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia rozumie siê wzrost cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych
w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
2) Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia to 1 miesi±c po up³ywie 6 miesiêcy obowi±zywania umowy. Zmiana wynagrodzenia za dostawy w okresie pierwszych 6 miesiêcy trwania umowy stronom nie przys³uguje tj. uwa¿a siê, ¿e wynagrodzenie okre¶lone w § 11 uwzglêdnia wzrosty lub spadki cen.
3) Strony umowy uprawnione s± do jednokrotnego ¿±dania zmiany wynagrodzenia w czê¶ci dotycz±cej dostaw pozostaj±cych do wykonania w okresie od 7 miesi±ca do zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku, gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± dostaw zmieni siê (wzro¶nie lub spadnie) o minimum 15%
w stosunku do cen i kosztów, w którym dokonano otwarcia ofert.
4) Podstaw± do ustalenia zmiany wynagrodzenia bêdzie wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny za okres pierwszych 6 miesiêcy realizacji umowy.
5) Zmiana wynagrodzenia mo¿e zostaæ dokonana po publikacji wska¼ników za okres,
o którym mowa w pkt 4)
6) W przypadku wyst±pienia z ¿±daniem zmiany wynagrodzenia strony wspólnie wyliczaj± warto¶æ wynagrodzenia po zmianie,
7) Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia opisanych w ust. 4 wynosi 10 % wynagrodzenia pierwotnie ustalonego w umowie.
8) Je¿eli umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-01 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl w sposób okre¶lony w rozdziale 11.15. SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.