Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2, 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowości Turbia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459419
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd122528-f0dc-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2, 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowości Turbia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd122528-f0dc-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046202/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2 i 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowści Turbia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 101509R na dz. ew. nr 676/1, 676/2, 899/12 od km 0+000 do km 0+512 i od km 0+540 do km 0+996 ul. Akacjowa w miejscowości Turbia.
W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej wierzchniej warstwy drogi szerokości 5,0 m wraz z wykonaniem obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, oraz zjazdów indywidualnych istniejących z kostki brukowej i z nawierzchnia bitumiczną.
1.1. Podstawowe parametry:
- szerokość nawierzchni jezdni – 5,00 m;
- szerokość poboczy – 0,75 m;
- długość odcinków – 969,00 mb;
- powierzchnia jezdni – 4 803,95 m2;
- powierzchnia poboczy – 1 328,30 m2;
- powierzchnia zjazdów z kostki brukowej: 321,00 m2;
- powierzchnia zjazdów z naw. bitumiczną: 121,05 m2.
Prace przygotowawcze
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej (kruszenie/frezowanie do frakcji 0-63);
- wykonanie koryta na śr. gł. 5 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża.
Nawierzchnia jezdni od km 0+000 do 0+512 oraz od km 0+540 do km 0+996
- warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S - 4 cm;
- warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W- 4 cm;
- podbudowa: destrukt asfaltowy (powstały z rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej) i istniejąca podbudowa stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa – gr. 20 cm;
- istniejące warstwy gruntu.
Nawierzchnia poboczy
- kruszywo łamane 0-31,5 mm – 15 cm.
Konstrukcja zjazdów
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, bezfazowej, typu holand , gr. 8;
- podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm;
- podbudowa: destrukt asfaltowy (powstały z rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej) i istniejąca podbudowa stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa – gr. 15 cm.
1.2. Zakres prac obejmuje:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozbiórki nawierzchni drogowych 4 803,95 m2);
- podbudowa (korytowanie oraz profilowanie i zagęszczenie podłoża 6 243,00 m2, oczyszczanie warstw konstrukcyjnych 4 925,00 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych 4 925,00 m2 , wykonanie umocnienia pobocza 1 328,40 m2, podbudowa i podłoże z gruntów i kruszyw – ulepszonych 5 246,00 m2);
- nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna z AC11S, gr. 4 cm 4 925,00 m2, nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca z AC16W, gr. 4 cm 4 925,00 m2, frezowanie, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 321,00 m2, zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi 20,00 m2),
- roboty wykończeniowe (oczyszczanie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowów 872 m),
- elementy ulic (krawężniki, obrzeża),
- regulacja urządzeń obcych (regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i kanalizacyjne wraz z wymianą uszkodzonych nakryw),
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ wraz z załącznikami, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót wynikając z załączonej dokumentacji projektowej.
UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu lub SWZ nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty prac geodezyjnych i geotechnicznych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania.
4. UWAGA! Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywane i remontowane odcinki dróg gminnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia dróg.
5. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
6. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (po 2 egzemplarze), zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
8. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót jest jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją zadania.
9. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w ust. 1, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych niezbędnych oraz nieuwzględnionych w wycenie i dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. Obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte dokumentacją projektową, a dotyczące przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej należy również przewidzieć i uwzględnić niezbędne środki i czas na realizacje wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczył dojścia do posesji, budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót i odcinków.
11. Wykonawca zapewni organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i utrzymania w trakcie realizacji przedsięwzięcia bezpiecznego dojazdu dla wszystkich mieszkańców i użytkowników budynków oraz do wszystkich podmiotów gospodarczych, firm i instytucji zlokalizowanych w obszarze realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne niezbędne przerwy w dostępie do poszczególnych działek, podmiotów gospodarczych i instytucji muszą być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości, w celu zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców.
12. Zamawiający wymaga sporządzania przez Wykonawcę protokołów wejścia na teren posesji i wykonania robót na posesjach, z potwierdzeniem przez ich właściciela/właścicieli lub zarządców, o przywróceniu terenu przez Wykonawcę do stanu pierwotnego (o ile dotyczy).
13. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
15. Materiały uzyskane w trakcie robót i ziemia (humus) przedstawiające wartość użytkową lub materialną oraz urobek z wyrównanych poboczy zostaną przekazane Zamawiającemu. Rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zamawiającego. Materiały pozostałe po wbudowaniu z frezowania nawierzchni oraz urobek z wyrównanych poboczy do wywiezienia i wbudowania przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Zaleszany.
16. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
17. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
18. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują również uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
19. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót jest tylko instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualnie dodatkowe koszty związane z realizacją zadania.
20. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacja inwestycji.
21. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta w formie pisemnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869798,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1182035,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869798,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260738945
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869798,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.