eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaSprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8693e2ee-11bb-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych pn.: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 26.04.2024 r. do godz. 09:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.U-1.5.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.U-3.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania:
a) robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami
prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych,
b) usług remontowych z opisem technicznym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami
umowy w sprawie robót budowlanych,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), wbudowanych wyrobów
budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i
niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych
(w tym usług remontowych). Powyższe obejmuje również obowiązek sprawdzania jednolitości (m.in. pod względem
kolorystyki i właściwości użytkowych) materiałów i wyrobów, które mają być użyte przez wykonawcę robót przed ich
wbudowaniem (użyciem),
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych (w tym usług remontowych) ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni
roboczych od daty zgłoszenia wpisem do dziennika budowy dokonanym przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w
czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich
wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz usunięcia wad, a także
kontrolowanie rozliczeń budowy,
6) kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych
(w tym usług remontowych), niezależnie od obowiązku wynikającego z pkt 4 poniżej,
7) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego,
8) kontrola przewidzianego w umowie o roboty budowlane harmonogramu robót (w przypadku gdy został on ustalony) i
informowanie Zamawiającego o każdym przypadku braku przestrzegania tego harmonogramu,
9) pełnienie funkcji doradczych w procesie przygotowania inwestycji, a dotyczących rozwiązań projektowych,
zastosowanych materiałów i technologii robót budowlanych oraz usług remontowych, w tym ocena kosztorysów
inwestorskich.
3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej został opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić bieżącą kontrolę nadzorowanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu, co
zostanie udokumentowane wpisem do dziennika budowy albo potwierdzone w inny sposób w przypadkach gdy dziennik
budowy nie jest prowadzony lub nie ma możliwości dokonania w nim wpisu, na warunkach ustalonych przez przedstawicieli
Stron.
Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca stawił się każdorazowo na jego wezwanie w sytuacjach nagłych nie później
niż w ciągu 24 godzin od wezwania przekazanego telefonicznie lub w wiadomości e-mail.
Uznaje się, że Wykonawca nie stawił się na wezwanie Zamawiającego w przypadku, gdy nie uzgodni z nim uprzednio
innego terminu stawiennictwa, bądź nie stawi się na plac budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 30 minut od
upływu terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym.
Termin stawiennictwa na żądanie Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wykaz planowanych do realizacji robót budowlanych zawiera załącznik nr2 do zaproszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy - Wytwórczy „EL-ZIM” Andrzej Zimny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391096622

7.3.3) Ulica: Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Korzybie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62329,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.