eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokietnicaRemont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ROKIETNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632003093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618145341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusrokietnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrokietnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e09fc1-0220-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00287407/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku dworca kolejowego w Rokietnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Zadanie: Dostosowanie miejsca świadczenia usługi- remont, inwestycja, adaptacja.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.262.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z instalacjami, parteru budynku dworca kolejowego ze zmianą sposobu ich użytkowania na funkcję lokalnego centrum kultury. Części mieszkalne, handlowo -usługowe oraz magazynowe pozostają w budynku bez zmian i nie są objęte zakresem niniejszego zamówienia. Zakres przebudowy wyznacza zakres zmiany sposobu użytkowania części budynku. W zakresie prac zewnętrznych inwestycji znajduje się wymiana okien oraz drzwi zewnętrznych w części pomieszczeń parteru będących przedmiotem zmiany sposobu użytkowania. Zaprojektowano nowe okna drewniane, łukowe, z historycznym podziałem na kwatery; zaprojektowano nowe drzwi drewniane, łukowe, asymetryczne – stolarka okienna i drzwiowa zgodnie z rysunkami uzgodnionymi z konserwatorem zabytków części graficznej projektu.
Zaprojektowana funkcja lokalnego Centrum Kultury będzie funkcjonowała niezależnie od istniejących funkcji budynku.
W skład pomieszczeń części remontowanej wchodzą:
- wielofunkcyjna sala duża – multimedialna, wyposażona w ekran z rzutnikiem, systemem nagłośnienia oraz zasłony typu blackout;
- sala warsztatowa – tzw. „mokra” przeznaczona na zajęcia i warsztaty plastyczne, wyposażona
w zestaw mebli kuchennych, zlewy robocze oraz zabudowę strukturalną;
- biuro;
- pomieszczenie socjalne;
- hol z odtworzonym rysunkiem historycznej posadzki wyposażony w dedykowane oświetlenie powierzchni wystawowej pełniący funkcję galerii;
- zaplecza sanitarne;
- pomieszczenie porządkowe oraz komunikacja.
Podczas prac remontowych, wszelkie napotkane instalacje obce nie związane
z remontowanym fragmentem dworca należy zabezpieczyć i zachować w stanie używalności. W salach w których nie planuje się tynków należy instalacje obce przenieść ponad sufit podwieszany by były niewidoczne.
Remontowana i przebudowywana część dworca zostanie wydzielona od pozostałej części budynku jako odrębna strefa pożarowa, dlatego wszelkie instalacje zaprojektowane oraz obce przechodzące przez ściany i stropy wydzielonej strefy, należy zabezpieczyć masą ogniową
o wytrzymałości nie mniejszej jak odporność ogniowa ścian i stropów przez które są prowadzone. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej warunków ochrony przeciwpożarowej.
Zestawienie powierzchni i kubatury (przebudowa):
- powierzchnia zabudowy - 455,3 m2
- powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem - 140,8 m2
- kubatura całkowita - 760,14 m3 4397 m3 (cały budynek)

Zaprojektowano dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych (parter):
 brak różnic poziomów na drogach komunikacyjnych,
 wszystkie drzwi do projektowanych pomieszczeń o szerokości min 90 cm,
 wejście od strony peronu na rzędnej 0,00,
 wc przystosowane dla osób niepełnosprawnych wyposażone w armaturę dedykowaną dla osób niepełnosprawnych wraz z pochwytami,
 ruchowe włączniki światła,
 w sali multimedialnej należy zamontować system zintegrowanych głośników sufitowych rozmieszczonych w suficie tak aby zapewnić odpowiednią, równomierną słyszalność w całej Sali,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1277123,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1534889,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1277123,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM- BUD NagórnyTomasz Nagórny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631203325

7.3.3) Ulica: Sosnowa 46

7.3.4) Miejscowość: Ryczywół

7.3.5) Kod pocztowy: 64-630

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1277123,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.