Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku gospodarczego chłodni do przechowywania żołędzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18c46c3a-ff91-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku gospodarczego chłodni do przechowywania żołędzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c46c3a-ff91-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021773/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa chłodni do przechowywania żołędzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach prac budowlanych powstanie budynek kontenerowy o powierzchni zabudowy
24,92m2, szerokości elewacji frontowej 2,8 m; długości 9,8 m; wysokości 2,85 m; z
dachem płaskim o nachyleniu wynoszącym 1º. Ściany zewnętrzne oraz dach wykonane
będą z płyty warstwowej z rdzeniem PIR o grubości 15 cm, wejście do budynku będzie w
postaci drzwi chłodniczych. W ramach prac budowlanych należy wykonać fundament
pod kontener w postaci ławy żelbetowej zbrojonej prętami o średnicy 6 i 12 mm oraz
posadzkę grubości 8 cm, izolowaną styrodurem grubości 5 cm, zbrojoną prętami o
średnicy 8,0 mm; odizolowaną dwoma warstwami folii o grubości 0,3 mm. Konstrukcja
nośna kontenera będzie wykonana z kształtowników stalowych zabezpieczonych
antykorozyjnie i zamocowanych w ławie za pomocą kotew. Obróbki blacharskie będą
wykonane z blachy stalowej powlekanej montowanej łącznikami ocynkowanymi wg
wytycznych producenta płyt warstwowych, zamontowane drzwi wejściowe będą stalowe,
przesuwne. W miejscu projektowanego kontenera obecnie znajduje się kostka brukowa
którą należy zdemontować i ponownie obrobić płytę i wykonać wejście do chłodni.
Wykonanie instalacji chłodniczej obejmuje montaż urządzenia chłodniczego
składającego się z jednostki wewnętrznej i zewnętrznej, instalacji freonowej i kondensatu
oraz elementów sterowania i automatyki. W ramach prac należy również przenieść
istniejące jednostki zewnętrzne na ścianie istniejącego budynku. Zakres prac
elektrycznych obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej do skrzynki
automatyki agregatu chłodniczego kontenera oraz gniazd serwisowych 3-fazowych
(2szt.) i jednofazowego (1szt.). Oprócz tego należy zaadaptować istniejące oświetlenie
wiaty na potrzeby oświetlenia kontenera.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184089 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184089 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184089 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Staltech Jacek Sieciechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621575505
7.3.4) Miejscowość: Łążek Ordynacki 59
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STAL TECH" Jacek Sieciechowicz
jakie przetargi wygrała firma
"STAL TECH" Jacek Sieciechowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184089 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI GOŚCIERADÓW UKAZOWY
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
- Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na szkółce leśnej w Marynopolu
więcej: przetargi GOŚCIERADÓW UKAZOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.