Og³oszenie z dnia 2024-06-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00449075/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug ca³odobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Brodnickie Centrum Us³ug Spo³ecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382558849
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ustronie 2B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564984933, 564982742
1.5.8.) Numer faksu: 564984933 wew. 223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bcus.brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bcus.brodnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug ca³odobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364018
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 „¦wiadczenie us³ug ca³odobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postêpowaniu, jest „Platforma e-Zamówienia”, zwana dalej „Platform±”, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Niniejsze postêpowanie jest dostêpne dla Wykonawców pod adresem prowadzonego postêpowania. Poni¿ej link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (zak³adka „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) przez unikatowy identyfikator (ID) przedmiotowego postêpowania: ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zawarto w Rozdziale VII i IX SWZ.
Postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest, przy u¿yciu wskazanych w SWZ ¶rodków komunikacji elektronicznej, pisemnie w jêzyku polskim z zastrze¿eniem co do sposobu i rodzaju przekazywanych plików i informacji. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku innym ni¿ polski sk³ada siê wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne, na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl (link bezpo¶redni do tre¶ci Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ” dostêpne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ . Instrukcje interaktywne przeznaczone dla Wykonawców s± dostêpne bezpo¶rednio pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ .
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Szczegó³owe wyja¶nienia dot. sporz±dzenia dokumentów elektronicznych przekazywanych w postêpowaniu zawarto w Rozdziale IX SWZ.
W przedmiotowym postêpowaniu ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z ich definicjami zawartymi w Rozdziale I ust. 8 SWZ.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, który stanowi m.in. ¿e w celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC o minimalnych parametrach:
a) Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD;
b) zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04;
c) zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza lub Firefox 59.0 lub nowszy lub Safari 11.1 lub nowsza lub Edge 14.0 i nowsze
albo
2) Tablet/Telefon o minimalnych parametrach:
a. 4 rdzenie procesora,
b. 2GB RAM,
c. Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
d. Przegl±darka Chrome 61 lub nowsza.
3) Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
4) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy,
5) posiadanie wa¿nego (aktualnie obowi±zuj±cego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do podpisywania plików w formie elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Brodnickiego Centrum Us³ug Spo³ecznych (dane kontaktowe Brodnickie Centrum Us³ug Spo³ecznych, ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie).
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Brodnickie Centrum Us³ug Spo³ecznych ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie lub telefonicznie 564983349 lub drog± elektroniczn± iod@bcus.brodnica.pl
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.Urz.UE.L.2016.119 z 04 maja 2016 r.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usuniêcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BCUS.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia czê¶ci I pn. „Ca³odobowa opieka wytchnieniowa ¶wiadczona w systemie weekendowym” jest ¶wiadczenie us³ug opieki wytchnieniowej dla szacunkowej liczby 15 osób posiadaj±cych orzeczenie o znacznym stopniu niepe³nosprawno¶ci albo orzeczenie traktowane na równi z ww. orzeczeniem zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, w wymiarze nieprzekraczaj±cym 14 dni dla ka¿dej osoby.
Szczegó³owy przyk³adowy opis zadañ wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w dalszej czê¶ci niniejszego rozdzia³u SWZ, przy czym zakres ¶wiadczonych us³ug ka¿dorazowo bêdzie indywidualnie okre¶lany i bêdzie wynika³ z bie¿±cych potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami korzystaj±cych z opieki.
Na chwilê obecn± Zamawiaj±cy nie planuje zlecaæ us³ug opieki wytchnieniowej na rzecz dzieci, o których mowa w Programie, co w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania mo¿e ulec zmianie. Z dotychczasowych do¶wiadczeñ Zamawiaj±cego wynika, ¿e preferowan± form± korzystania z ww. us³ugi s± pobyty weekendowe nie krótsze ni¿ dwie doby (48 h) zwielokrotniane do czasu wyczerpania limitu dni przyznanych Programem na jedn± osobê.
Szacunkowy czas realizacji tej czê¶ci zamówienia bêdzie wynosi³ ok. 210 dób, tj. ok. 5040 godzin. Szacunkowa liczba osób jednocze¶nie skierowanych do Wykonawcy w tym samym czasie, wynosi ok. 5 osób. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, gdy mo¿liwo¶ci organizacyjne Wykonawcy bêd± umo¿liwia³y jednoczesne skierowanie wiêkszej liczby osób, szczegó³y realizacji us³ug bêd± ustalane indywidualnie z Wykonawc± w trakcie realizacji umowy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e warto¶ci wskazane powy¿ej dotycz±ce liczby: osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz liczby dni ¶wiadczonych us³ug s± wy³±cznie szacunkowe i mog± ulec zmianom. Tym samym, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia liczby dób i/lub osób skierowanych do Wykonawcy, w trakcie realizacji zawartej umowy, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego oraz limitu przyznanych ¶rodków finansowych, co Wykonawca akceptuje sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu.
Realizacja tej czê¶ci zamówienia, zgodnie ze z³o¿onym wnioskiem o przyznanie ¶rodków finansowych w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego – edycja 2024, mo¿e siê odbywaæ w placówce/placówkach wskazanej/-ych w czê¶ci V ust. 6 pkt 2: lit. c, lit. f, lit. g oraz lit. i ww. Programu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) –waga 60,00 punktów
2) Gotowo¶æ (G) – waga 40,00 punktów.
2. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C +G, gdzie:
LP - to ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”,
G – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Gotowo¶æ”.
Koñcowy wynik zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocenie bêd± podlega³y oferty nieodrzucone, zgodnie z zapisami Rozdzia³u XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowo¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia czê¶ci II pn. „Ca³odobowa opieka wytchnieniowa ¶wiadczona w systemie tygodniowym” jest ¶wiadczenie us³ug opieki wytchnieniowej dla szacunkowej liczby 26 osób posiadaj±cymi orzeczenie o znacznym stopniu niepe³nosprawno¶ci albo orzeczenie traktowane na równi z ww. orzeczeniem zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, w wymiarze do 14 dni dla ka¿dej osoby.
Szczegó³owy przyk³adowy opis zadañ wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w dalszej czê¶ci niniejszego rozdzia³u SWZ, przy czym zakres ¶wiadczonych us³ug ka¿dorazowo bêdzie indywidualnie okre¶lany i bêdzie wynika³ z bie¿±cych potrzeb osób niepe³nosprawnych korzystaj±cych z opieki.
Na chwilê obecn± Zamawiaj±cy nie planuje zlecaæ us³ug opieki wytchnieniowej na rzecz dzieci, o których mowa w Programie, co w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania mo¿e ulec zmianie. Z dotychczasowych do¶wiadczeñ Zamawiaj±cego wynika, ¿e preferowan± form± korzystania z ww. us³ugi s± pobyty kilkudniowe nie krótsze ni¿ 7 dni (168 h) jednorazowo, zwielokrotniane do czasu wyczerpania limitu dni przyznanych Programem na jedn± osobê i nie d³u¿sze ni¿ 14 dni (336 h).
Szacunkowy czas realizacji tej czê¶ci zamówienia bêdzie wynosi³ ok. 364 doby, tj. ok. 8736 godzin. Szacunkowa liczba osób jednocze¶nie skierowanych do Wykonawcy w tym samym czasie, wynosi ok. 6 osób. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, gdy mo¿liwo¶ci organizacyjne Wykonawcy bêd± umo¿liwia³y jednoczesne skierowanie wiêkszej liczby osób, szczegó³y realizacji us³ug bêd± ustalane indywidualnie z Wykonawc± w trakcie realizacji umowy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e warto¶ci wskazane powy¿ej dotycz±ce liczby: osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz liczby dni ¶wiadczonych us³ug s± wy³±cznie szacunkowe i mog± ulec zmianom. Tym samym, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia liczby dób i/lub osób skierowanych do Wykonawcy, w trakcie realizacji zawartej umowy, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego oraz limitu przyznanych ¶rodków finansowych, co Wykonawca akceptuje sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu.
Realizacja tej czê¶ci zamówienia, zgodnie ze z³o¿onym wnioskiem o przyznanie ¶rodków finansowych w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego – edycja 2024, mo¿e siê odbywaæ w placówce/placówkach wskazanej/-ych w czê¶ci V ust. 6 pkt 2: lit. c, lit. f, lit. g oraz lit. i ww. Programu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) –waga 60,00 punktów
2) Gotowo¶æ (G) – waga 40,00 punktów.
2. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C +G, gdzie:
LP - to ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”,
G – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Gotowo¶æ”.
Koñcowy wynik zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocenie bêd± podlega³y oferty nieodrzucone, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowo¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ przez ca³y okres realizacji tej czê¶ci zamówienia co najmniej dwiema osobami, skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, z których ka¿da bêdzie posiada³a ³±cznie udokumentowane co najmniej: 6-miesiêczne do¶wiadczenie w udzielaniu bezpo¶redniej pomocy osobom z niepe³nosprawno¶ciami oraz wykszta³cenie lub uprawnienia w jednym z zawodów: asystent osoby niepe³nosprawnej lub pielêgniarka lub siostra PCK lub opiekun osoby starszej lub opiekun medyczny lub pedagog lub psycholog lub terapeuta zajêciowy lub fizjoterapeuta;5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie zamawiaj±cego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania minimalnych zdolno¶ci, bêdzie wymagane przed³o¿enie podmiotowego ¶rodka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. wykszta³cenia, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawarto w za³±czniku nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W przypadku czê¶ci I oraz czê¶ci II niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci: dokumentu lub dokumentów potwierdzaj±cych dane zawarte w z³o¿onej ofercie, tj. odpowiednio:a) status o¶rodka wsparcia, o którym mowa w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. c Programu, tj. o¶rodku o którym stanowi art. 51 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) (je¶li dotyczy);
b) zezwolenie/ decyzja wojewody na prowadzenie domu pomocy spo³ecznej przez podmioty niepubliczne, o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej, a wskazanego w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. f Programu (je¶li dotyczy);
c) zezwolenie / decyzja wojewody na prowadzenia placówki zapewniaj±cej ca³odobow± opiekê, o której mowa w ustawie z dnia z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej, a wskazanej w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. g Programu (je¶li dotyczy);
d) pisemna uprzednia zgoda gminy/powiatu zezwalaj±ca/potwierdzaj±ca, ¿e miejsce ¶wiadczenia us³ug opieki wytchnieniowej w ramach pobytu ca³odobowego, wskazane w ofercie Wykonawcy, spe³nia kryteria dostêpno¶ci, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, a wskazanego w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. i Programu (je¶li dotyczy).
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci innych dokumentów równowa¿nych wzglêdem wy¿ej wymienionych, o ile bêd± wystawione w postaci dokumentu urzêdowego jednostki samorz±du terytorialnego lub wyci±gu z aktualnych baz publicznie dostêpnych rejestrów/wykazów instytucji niezale¿nych od Wykonawcy oraz bêd± potwierdza³y status wymaganego miejsca realizacji zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile z³o¿ona oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania;
2) w zakresie czê¶ci I zamówienia: o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce dane lub deklaracje zawarte w z³o¿onej przez Wykonawcê ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 40 SWZ, osoby/osób wykonuj±cej czynno¶ci zwi±zane ze sprawowaniem bezpo¶redniej opieki nad osobami z niepe³nosprawno¶ciami. Z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukuj±cych pracy, oprócz o¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wymagany tak¿e dokument z w³a¶ciwego urzêdu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukuj±cego pracy przez osobê wskazan± przez Wykonawcê. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 8 do SWZ;
3) w zakresie czê¶ci II zamówienia: o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce dane lub deklaracje zawarte w z³o¿onej przez Wykonawcê ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 41 SWZ, osoby/osób wykonuj±cej czynno¶ci zwi±zane ze sprawowaniem bezpo¶redniej opieki nad osobami z niepe³nosprawno¶ciami. Z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukuj±cych pracy, oprócz o¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wymagany tak¿e dokument z w³a¶ciwego urzêdu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukuj±cego pracy przez osobê wskazan± przez Wykonawcê. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 9 do SWZ.
Wykonawca sk³ada wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile z³o¿ona oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) W przypadku czê¶ci I oraz czê¶ci II niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci: dokumentu lub dokumentów potwierdzaj±cych dane zawarte w z³o¿onej ofercie, tj. odpowiednio:a) status o¶rodka wsparcia, o którym mowa w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. c Programu, tj. o¶rodku o którym stanowi art. 51 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) (je¶li dotyczy);
b) zezwolenie/decyzja wojewody na prowadzenie domu pomocy spo³ecznej przez podmioty niepubliczne, o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej, a wskazanego w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. f Programu (je¶li dotyczy);
c) zezwolenie/decyzja wojewody na prowadzenia placówki zapewniaj±cej ca³odobow± opiekê, o której mowa w ustawie z dnia z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej, a wskazanej w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. g Programu (je¶li dotyczy);
d) pisemna uprzednia zgoda gminy/powiatu zezwalaj±ca/potwierdzaj±ca, ¿e miejsce ¶wiadczenia us³ug opieki wytchnieniowej w ramach pobytu ca³odobowego, wskazane w ofercie Wykonawcy, spe³nia kryteria dostêpno¶ci, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, a wskazanego w czê¶ci V ust. 6 pkt 2 lit. i Programu (je¶li dotyczy).
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci innych dokumentów równowa¿nych wzglêdem wy¿ej wymienionych, o ile bêd± wystawione w postaci dokumentu urzêdowego jednostki samorz±du terytorialnego lub wyci±gu z aktualnych baz publicznie dostêpnych rejestrów/wykazów instytucji niezale¿nych od Wykonawcy oraz bêd± potwierdza³y status wymaganego miejsca realizacji zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile z³o¿ona oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania;
2) w zakresie czê¶ci I zamówienia: o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce dane lub deklaracje zawarte w z³o¿onej przez Wykonawcê ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 40 SWZ, osoby/osób wykonuj±cej czynno¶ci zwi±zane ze sprawowaniem bezpo¶redniej opieki nad osobami z niepe³nosprawno¶ciami. Z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukuj±cych pracy, oprócz o¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wymagany tak¿e dokument z w³a¶ciwego urzêdu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukuj±cego pracy przez osobê wskazan± przez Wykonawcê. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 8 do SWZ;
3) w zakresie czê¶ci II zamówienia: o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce dane lub deklaracje zawarte w z³o¿onej przez Wykonawcê ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 41 SWZ, osoby/osób wykonuj±cej czynno¶ci zwi±zane ze sprawowaniem bezpo¶redniej opieki nad osobami z niepe³nosprawno¶ciami. Z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukuj±cych pracy, oprócz o¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wymagany tak¿e dokument z w³a¶ciwego urzêdu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukuj±cego pracy przez osobê wskazan± przez Wykonawcê. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 9 do SWZ.
Wykonawca sk³ada wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile z³o¿ona oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu albo nie zajd± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ;2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP. Wzory o¶wiadczeñ zawarto odpowiednio w za³±czniku nr 2 i za³±czniku nr 3 do SWZ;
3) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (np. pe³n± nazwê, NIP, REGON, itp.).
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub odpowiednio: do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP lub Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach;
4) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty (je¶li dotyczy);
5) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o ile ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spó³ki cywilne (je¶li dotyczy);
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, na których zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn± Wykonawca siê powo³uje w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy). Wzór zobowi±zania zawarto w za³±czniku nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy);
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (je¶li dotyczy). Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 6 do SWZ;
8) Informacje dot. tajemnicy przedsiêbiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie, w tym spe³niania przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¶li dotyczy),
9) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³adane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - o¶wiadczenie zawarto odpowiednio w za³±czniku nr 2 i 3 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Brak podstaw wykluczenia okre¶lonych w: art. 108 ust. 1 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 8 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 10 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego musi potwierdziæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.Sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie czê¶ci I oraz czê¶ci II:
1) warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 PZP – nie dotyczy,
2) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP – nie dotyczy,
3) warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 PZP – nie dotyczy,
4) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP – tj. warunek okre¶lony w rozdziale XI ust. 2 pkt 4 SWZ oraz w Rozdziale XI ust. 3 pkt 4 SWZ (warunek dotycz±cy wykszta³cenia, uprawnieñ i do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia), musi spe³niæ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ³±cznie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia zawarto w za³±czniku nr 2 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, sk³adaj±c stosowne pe³nomocnictwo.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono w Za³±czniku nr 6 do SWZ.Strony ustalaj±, ¿e zmianie mog± podlegaæ w szczególno¶ci postanowienia dotycz±ce:
1) terminów: obowi±zywania niniejszej umowy w przypadku cofniêcia dofinansowania lub jego wstrzymania, terminów i formy p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy,
2) wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) zmian w realizowanym Programie do wysoko¶ci ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego po uprzednio przeprowadzonych negocjacjach,
b) gdy Zamawiaj±cy zostanie do tego zmuszony wskutek postanowieñ/orzeczeñ s±dów lub innych aktów prawnych,
c) wynagrodzenia Wykonawcy zwi±zane ze zwiêkszeniem lub zmniejszeniem liczby odbiorców OW lub zwiêkszeniem lub zmniejszeniem zakresu, czêstotliwo¶ci lub liczby dób ¶wiadczenia us³ug,
3) wzorów za³±czników do umowy,
4) wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy,
5) zmiany osoby wyznaczonej do kontaktów z drug± Stron±,
6) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci spowodowanych problemami z jego zdolno¶ci± p³atnicz± lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
7) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub warunków Programu Opieka Wytchnieniowa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia Stron,
8) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, w przypadku zdarzeñ losowych niezale¿nych od Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego,
9) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
10) zwiêkszeniem lub zmniejszeniem zakresu, czêstotliwo¶ci ¶wiadczenia us³ug,
11) konieczno¶ci zmiany umowy spowodowanej okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, a które maj± wp³yw na nale¿yt± realizacjê umowy,
12) okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, gdzie warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie,
13) gdy Wykonawcê musi zast±piæ nowy Wykonawca, w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, sukcesji, zmiany formy prawnej, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
14) podjêcie przez Wykonawcê decyzji o powierzeniu podwykonawcy/com realizacji czê¶ci zamówienia, która mia³a byæ zrealizowana si³ami w³asnymi Wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania czê¶ci zamówienia si³ami w³asnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrze¿eniem art. 462 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
15) gdy wykonanie umowy wynika ze zmiennych potrzeb Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, zakres umowy mo¿e zostaæ zmieniony przez Zamawiaj±cego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiaj±cego,
16) gdy zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 3 miesi±ce,
17) gdy zmianie ulegn± przepisy prawa powszechnego maj±ce wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
18) zmiany terminów i warunków wydanych decyzji dotycz±cych przyznania Zamawiaj±cemu ¶rodków zewnêtrznych, a tak¿e ich wstrzymania lub cofniêcia przez instytucjê je przyznaj±ce, a które s± jedynym ¼ród³em finansowania przedmiotu niniejszej umowy,
19) powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
20) (...)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Strona internetowa prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Spo³ecznej pn. „Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego - edycja 2024”, finansowanego ze ¶rodków Funduszu Solidarno¶ciowego.INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z us³ug± dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- "PRZEBUDOWA WEWNÊTRZNEJ DROGI LE¦NEJ - DOJAZD PO¯AROWY NR 1- odcinek o d³. 950,00m"
- SPRZ¡TANIE POMIESZCZEÑ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPO£U SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Remont Budynku nadle¶niczówki Tereszewo
- Dostawa paliw p³ynnych w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej dla potrzeb Zarz±du Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
wiêcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz Miejsko-Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Kcyni".
- ¦wiadczenie us³ug schronienia w postaci schroniska dla osób bezdomnych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Bêdzinie
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla osób wymagaj±cych pomocy Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Bêdzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w ¶wietlicy opiekuñczej na rzecz mieszkañców miasta Gdyni w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mê¿czyzn i kobiet wraz z us³ugami opiekuñczymi z terenu gminy £ask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.