eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³y › Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy



Og³oszenie z dnia 2024-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKÓ£ SPECJALNYCH IM. JANA BRZECHWY W SZAMOTU£ACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639652446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko³³±taja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612920937

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss-szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zss-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4ad1700-2288-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364042

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00351282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do pracy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4ad1700-2288-11ef-a500-1a0072d5d2bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl
lub platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Natalia Sobczak, tel.: +48 612920937, email: sekretariat@zss-szamotuly.pl
Szczegó³owe informacje: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
16) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu +48 22 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
Szczegó³y w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj± dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zgodnie
z ustaw± – Pzp oraz aktami wykonawczymi do uPzp, w szczególno¶ci zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)

Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis elektroniczny wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (forma elektroniczna).

Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ
i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator ¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym).

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym).

UWAGA
§ 7 ust. 3 i 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) pe³nomocnictwa – mocodawca.

Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza (je¿eli dotyczy). Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne po¶wiadczenie zgodno¶ci odpisu, wyci±gu lub kopii
z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wzory dokumentów i o¶wiadczeñ stanowi± za³±czniki do SWZ i s± dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Ko³³±taja 1, 64-500 Szamotu³y, tel. +48 61292920937, e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl, godz. do kontaktu: poniedzia³ek – pi±tek od 8:00 do 15:00,
3) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkó³ Specjalnych im. Jana Brzechwy, e-mail: tel. +48 61292920937, e-mail sekretariat@zss-szamotuly.pl
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa budynku Szko³y Specjalnej przysposabiaj±cej do pracy”
(nr postêpowania: ZSS-ZP.271.1.2024);
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa
w art. 13 ust. 2 RODO;
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
Szczegó³owe informacje w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS-ZP.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, zgodnie z Uchwa³± Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych, zmienion± uchwa³± Rady Ministrów nr 176/2021, nr 87/2022 oraz nr 205/2022
Program: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Wstêpna Promesa Nr: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji, w ka¿dej czê¶ci zamówienia, musz± zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcom Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po odbiorze koñcowym Inwestycji przez Beneficjenta (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawc±/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK bêdzie uwzglêdniaæ warunki wyp³aty wynagrodzenia wynikaj±ce z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265) Szczegó³owe informacje w SWZ i za³. do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych w ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno - kryteriach oceny ofert.

UWAGA !

1) Punktacja bêdzie liczona w ka¿dej czê¶ci zamówienia z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±czn± sumê punktów.
2) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, zgodnie z Uchwa³± Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych, zmienion± uchwa³± Rady Ministrów nr 176/2021, nr 87/2022 oraz nr 205/2022
Program: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Wstêpna Promesa Nr: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji, w ka¿dej czê¶ci zamówienia, musz± zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcom Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po odbiorze koñcowym Inwestycji przez Beneficjenta (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawc±/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK bêdzie uwzglêdniaæ warunki wyp³aty wynagrodzenia wynikaj±ce z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265).
Szczegó³owe informacje w SWZ i za³. do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32351200-0 - Ekrany

38652100-1 - Projektory

33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia

39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego

39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe

33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów w³ókienniczych, odzie¿y i skóry

39713000-3 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do czyszczenia; ¿elazka do prasowania

44211500-7 - Szklarnie

44510000-8 - Narzêdzia

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne

30232100-5 - Drukarki i plotery

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych w ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno - kryteriach oceny ofert.

UWAGA !

1) Punktacja bêdzie liczona w ka¿dej czê¶ci zamówienia z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±czn± sumê punktów.
2) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad, zgodnie z Uchwa³± Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych, zmienion± uchwa³± Rady Ministrów nr 176/2021, nr 87/2022 oraz nr 205/2022
Program: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Wstêpna Promesa Nr: Edycja8/2023/681/PolskiLad
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji, w ka¿dej czê¶ci zamówienia, musz± zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcom Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po odbiorze koñcowym Inwestycji przez Beneficjenta (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiaj±cy zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawc±/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK bêdzie uwzglêdniaæ warunki wyp³aty wynagrodzenia wynikaj±ce z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265).
Szczegó³owe informacje w SWZ i za³. do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli

66133000-1 - Us³ugi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ pkt w przyjêtych w ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno - kryteriach oceny ofert.

UWAGA !

1) Punktacja bêdzie liczona w ka¿dej czê¶ci zamówienia z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±czn± sumê punktów.
2) Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ka¿dej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3) Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ przyjazdów na teren inwestycji, w ka¿dym tygodniu trwania inwestycji, nie mniej ni¿ 6 godzin ³±cznie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który:
Czê¶æ 1 zamówienia (Roboty budowlane):
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na warto¶æ co najmniej 3.000.000 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia co najmniej 5.000.000,00 z³.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Czê¶æ 2 zamówienia (Wyposa¿enie):
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na warto¶æ co najmniej 250.000 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 z³.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Czê¶æ 3 zamówienia (Nadzór Inwestorski):
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na warto¶æ co najmniej 50.000 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 z³.
W przypadku, gdy ww. warto¶ci wyra¿one bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego Wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Czê¶æ 1 zamówienia (Roboty budowlane):
a. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który skieruje do wykonania zamówienia osoby:
a) Kierownik budowy - posiadaj±cy co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej, Kierownik robót - posiadaj±cy co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, Kierownik robót - posiadaj±cy co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
b. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który posiada wymagan± wiedzê i do¶wiadczenie:
Nale¿yte wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np.: szko³y), o warto¶ci
co najmniej 5.000.000,00 z³ brutto, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Czê¶æ 2 zamówienia (Wyposa¿enie):
a. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który posiada wymagan± wiedzê i do¶wiadczenie:
Nale¿yte wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. 1 dostawy wraz z instalacj± wyposa¿enia (np.: meble, elektronika, wyposa¿enie pracowni, sprzêt rehabilitacyjny) budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np.: szko³y), o warto¶ci ³±cznej zadania co najmniej 500.000,00 z³ brutto, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Czê¶æ 3 zamówienia (Nadzór Inwestorski):
a. O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który skieruje do wykonania zamówienia osoby: min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci
w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), min. 1 os. - posiadaj±ca co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, min. 1 os. - posiadaj±ca co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE,
w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r.
poz. 334) oraz min. 1 os. - specjalista ds. rozliczeñ projektów, posiadaj±cy do¶wiadczenie w rozliczaniu projektów objêtych dofinansowaniem – min. 1 projekt o warto¶ci powy¿ej 4.000.000 z³ w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania. Dopuszcza siê, aby 1 osoba posiada³a dwa rodzaje ww. uprawnieñ.
b. o zamówienie mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który posiada wymagan± wiedzê
i do¶wiadczenie:
Nale¿yte wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. 1 us³ugi polegaj±cej na nale¿ytym wykonaniu nadzoru inwestorskiego wraz z rozliczeniem ca³kowitym projektu dot. budowy, przebudowy lub remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej (np.: szko³y), o warto¶ci nadzoru inwestorskiego co najmniej 100.000,00 z³ brutto, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego te us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 uPzp - Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w poni¿ej wskazanym zakresie.: za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca
nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (Czê¶æ: 1, 2, 3 zamówienia); za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca
nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (Czê¶æ: 1, 2, 3 zamówienia).
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 uPzp - Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w poni¿ej wskazanym zakresie:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie
nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (Czê¶æ: 1, 2, 3 zamówienia)
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (Czê¶æ: 1, 2, 3 zamówienia)

Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 1-2, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od terminu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych
od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Czê¶æ: 1 zamówienia),
4) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Czê¶æ: 3 zamówienia),
5) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy (Czê¶æ: 2 zamówienia),
6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Czê¶æ: 1, 3 zamówienia);
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy,2. Formularz cenowy do czê¶ci 3 zamówienia (Wyposa¿enie), 3. O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp, 4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), 5. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z dowodami potwierdzaj±cymi równowa¿no¶æ (je¿eli dotyczy), 6. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), 7. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy), 8. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy), 9. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej (nale¿y z³o¿yæ oryginalny dokument)
Szczegó³owe informacje w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:
a) Czê¶æ 1 zamówienia (Roboty budowlane): 80.000,00 z³;
b) Czê¶æ 2 zamówienia (Wyposa¿enie): 7.500,00 z³;
c) Czê¶æ 3 zamówienia (Nadzór Inwestorski): 1.500,00 z³;
2) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp;
3) Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±;
4) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419);
5) Wadium wnoszone w pieni±dzu PLN nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy nr: 03 9072 0002 2004 0410 5767 0008, z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa”. Potwierdzenie polecenia przelewu zaleca siê do³±czyæ do oferty (nie stanowi to obowi±zku). Wadium uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku wskazanym przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki w ka¿dej czê¶ci zamówienia na poczet wykonania zamówienia, w wysoko¶ci 15% dofinansowania, nie wiêcej jednak ni¿ ³±czna kwota dla wszystkich czê¶ci = 1.037.874,39 z³. Zamawiaj±cy wyp³aci wykonawcom zaliczkê (wk³ad w³asny) przed wyp³at± dofinansowania Wykonawcy, tj. w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki najpó¼niej w dniu przelewu ¶rodków na rachunek bankowy wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie zaliczki po odbiorze koñcowym inwestycji, co oznacza,
¿e zabezpieczenie musi byæ wa¿ne przez ca³y okres realizacji inwestycji. Kwota zaliczki: Czê¶æ 1: 993.464,23 z³, Czê¶æ 2: 87.285,24 z³, Czê¶æ 3:17.125,93 z³.
Szczegó³owe zapisy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy – za³. do SWZ.
Szczegó³owe informacje w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±czniki do SWZ.
2) Zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy, o których mowa w art. 455 uPzp.
3) Zamawiaj±cy zawar³ w Za³. 2a, 2b, 2c (projektowane postanowienia umowy) do SWZ, dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, szczegó³owe zapisy dotycz±ce mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ umowy, w tym waloryzacji. Prosimy o zapoznanie siê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

We wszystkich przypadkach wskazanych w ca³ej SWZ i za³±cznikach do SWZ, w których ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materia³ów, urz±dzeñ, oprogramowania, sprzêtu, systemów, itd. lub ich pochodzenie, dopuszcza siê stosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materia³y, urz±dzenia, sprzêty, oprogramowanie, systemy, normy, itd. - u¿yte w przekazanej przez Zamawiaj±cego dokumentacji lub ich pochodzenie, s³u¿± wy³±cznie okre¶leniu standardu i mog± byæ zast±pione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, u¿ytkowych, jako¶ciowych, funkcjonalnych przy uwzglêdnieniu prawid³owej wspó³pracy z pozosta³ymi materia³ami, urz±dzeniami, programami, systemami, sprzêtami, itd. wskazanymi w OPZ.
1. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek odbycia przez wykonawcê wizji lokalnej w czê¶ci 1 zamówienia (Roboty budowlane) oraz w czê¶ci 3 zamówienia (Nadzór Inwestorski). Zainteresowanie odbyciem wizji lokalnej nale¿y zg³aszaæ do dnia 20.06.2024 r. do godz. 12:00,
na e-mail: sekretariat@zss-szamotuly.pl. Koszty wizji lokalnej obci±¿aj± wykonawcê. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia - nale¿y dochowaæ podwy¿szonej staranno¶ci w trakcie wizji lokalnej dot. rozeznania terenu budowy, zakresu robót, itd. przed z³o¿eniem oferty. St±d powo³ywanie siê na nieznane okoliczno¶ci na etapie umowy nie bêdzie automatycznie akceptowane.
Warunkiem uzyskania dofinansowania jest wykonanie kompletnego zadania (wymogi BGK).
3) Minimalny wymagany okres gwarancji jako¶ci na przedmiot zamówienia: Czê¶æ 1: 36 m-cy, Czê¶æ 2 i 3: 24 m-ce.
4) Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia kwotê: Czê¶æ 1: 6715244,58 z³, Czê¶æ 2: 627801,35 z³; Czê¶æ 3: 123360,02 z³; £±cznie: 7466405,95 z³.
5) Przewidywany termin zakoñczenia inwestycji: 31.07.2025 r. (konieczno¶æ rozliczenia projektu).
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 uPzp ustanawia tylko w czê¶ci 1 zamówienia (Roboty budowlane) wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
Wykonawca lub podwykonawca winien do realizacji umowy skierowaæ zatrudnione w wymiarze pe³nego etatu na podstawie umowy o pracê osoby, które bêd± wykonywaæ pracê w sposób kre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w zakresie czynno¶ci: prace fizyczne. Prace fizyczne zosta³y wskazane w OPZ. Wykonawca lub podwykonawca, najpó¼niej
w dniu podpisania umowy w niniejszym przedmiocie, winien z³o¿yæ stosownej tre¶ci o¶wiadczenie.
Zamawiaj±cy zastrzega prawo do weryfikacji sposobu zatrudnienia ww. osób poprzez wezwanie Wykonawcy lub podwykonawcy do z³o¿enia odpowiednio o¶wiadczenia oraz poprzez bezpo¶rednie rozmowy z osobami wykonuj±cymi ww. czynno¶ci. W przypadku wykonywania ww. czynno¶ci przez osoby niezatrudnione zgodnie z art. 22 § 1 KP Zamawiaj±cy na³o¿y kary umowne
w wysoko¶ci 1500 z³ za ka¿dy ujawniony przypadek. W przypadku stwierdzenia, pomimo wezwania, ¿e osoby wykonuj±ce roboty nie s± zatrudnione zgodnie z SWZ, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ natychmiastowego rozwi±zania umowy z winy wykonawcy. Szczegó³owe zapisy zawarto w projekcie umowy – Za³. nr 2 do SWZ.
3) Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone wykonawcy, który:
– spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wskazane w Rozdz. II pkt 7 SWZ,
– nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp
– nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na czas trwania tych okoliczno¶ci (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
– z³o¿y³ ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do uPzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.