eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiRozbudowa skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Kanałową w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowanie typu rondo oraz budowa skrzyżowań z drogą wojewódzką



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Kanałową w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowanie typu rondo oraz budowa skrzyżowań z drogą wojewódzką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Kanałową w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowanie typu rondo oraz budowa skrzyżowań z drogą wojewódzką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f74b11-f90c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015044/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Kanałową w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowanie typu rondo oraz budowa skrzyżowań z drogą wojewódzką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3787462,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamierzenie budowlane jest inwestycją celu publicznego polegającą na: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Kanałową w Nowym Dworze Gdańskim na skrzyżowanie typu rondo oraz budowa skrzyżowań z drogą wojewódzką” realizowanej w ramach zadania pn. „Przebudowa i budowa 2 skrzyżowań dróg gminnych z drogą wojewódzką w Nowym Dworze Gdańskim”.

Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.


Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
• przebudowę istniejących nawierzchni jezdni,
• budowa ronda jednopasmowego, czterowlotowego,
• budowa dwóch skrzyżowań dróg gminnych z drogą wojewódzką,
• budowę nowych nawierzchni jezdni,
• budowę ciągów pieszych i pieszo-rowerowych,
• przebudowa istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych,
• budowa muru oporowego z elementów prefabrykowanych,
• budowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacja deszczowej,
• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową skrzyżowania,
• budowę oświetlenia ulicznego na terenie całej inwestycji,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• wycinkę drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• budowa kanału technologicznego,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).

Wartość rozliczonych (zapłaconych fv) za wykonane roboty budowlane realizowane w 2022 roku nie może wynieść mniej niż 400.000,00 zł i nie więcej niż 1.400.000,00 zł. Przy czym Wykonawca może wykonać zakres robót większy niż 1.400.000,00 zł, jednak płatność zostanie dokonana w 2023 roku lub po wcześniejszym ewentualnym zwiększeniu środków przez Zamawiającego w 2022 r.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) opracowanie projektu i wykonanie przełożenia istniejących urządzeń telekomunikacyjnych wchodzących w kolizję z projektową inwestycją, zgodnie z wydanymi warunkami nr 10757/TTDSILU/P/2022/BS w dniu 21 marca 2022 przez Orange Polska – załącznik nr 12 do SWZ,
3) zapewnienie przez cały okres trwania inwestycji przejezdności drogi wojewódzkiej 502, na warunkach wynikających z opracowanej przez Wykonawcę tymczasowej organizacji ruchu uzgodnionej z zarządcą drogi tj. Zarządem Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
4) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż,
5) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
6) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
7) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
8) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
9) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
10) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
11) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
12) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
13) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy,
14) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
15) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
16) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
17) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
18) prowadzenie dziennika budowy,
19) oznakowanie robót,
20) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac. Terminy oraz częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Wykonawcę, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę,
21) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
22) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
23) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych,
24) szczegółowe zapoznanie się przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją projektową,
25) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
26) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
27) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania;
28) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
29) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
30) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
31) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
32) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
33) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim, Komendę Wojewódzką w Gdańsku oraz zarządcę drogi (Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Gmina Nowy Dwór Gdański) należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
34) wykonanie oraz montaż stojącej tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650951,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5285545,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4650951,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMC Marek Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-202-35-09

7.3.3) Ulica: ul. Asnyka 5

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4650951,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 287 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.