Og³oszenie z dnia 2024-06-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00415819/01 - Wynik z dnia 2024-07-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW MONTE CASSINO 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-873
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp2bialystok.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e74511c-26b7-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364067
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00353877/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-893 Bia³ystok (z podzia³em na czê¶ci)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e74511c-26b7-11ef-a458-c2a7c3d67e033.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e – Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz z³o¿yæ ofertê, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e – Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami znajduje siê w Rozdziale 21 IDW (Tom I SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych Ofertê lub sk³adanych wraz z Ofert± to 250 MB. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-
Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada Ofertê za po¶rednictwem zak³adki "Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy” w pierwszym polu („Wype³niony Formularz ofertowy”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert± – wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± zosta³ okre¶lony przez Zamawiaj±cego w pkt 20.2. Rozdzia³u IDW (Tom I SWZ). Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sp2@um.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Szko³a Podstawowa nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok zwana dalej Administratorem;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: sp2.iod@op.pl, adres korespondencyjny: Szko³a Podstawowa nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok” ZP-01/SP2/2024;
4) Dane mog± byæ przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art.6 ust.1 lit. b RODO, art. 6 ust.1 lit. f RODO. Pe³na klauzula informacyjna zosta³a zamieszczona w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-01/SP2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych – chleb i pieczywo.
1) Czê¶æ 1 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ró¿nych produktów spo¿ywczych – chleb i pieczywo do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci pieczywa oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 1 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 1 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem
Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w
szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych.
1) Czê¶æ 2 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 2 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 2 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem
Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Dostawa miêsa wieprzowego.
1) Czê¶æ 3 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê miêsa wieprzowego do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci miêsa wieprzowego oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 3 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 3 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 – Dostawa produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych.
1) Czê¶æ 4 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873
Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci produktów zwierzêcych, miêsa i produktów miêsnych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 4 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 4 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 4 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 4 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 4 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem
Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 – Dostawa produktów mleczarskich.
1) Czê¶æ 5 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê produktów mleczarskich do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci produktów mleczarskich oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 5 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 5 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem
Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 – Dostawa warzyw, owoców i jaj.
1) Czê¶æ 6 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê warzyw, owoców i jaj do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci warzyw, owoców i jaj oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 6 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 6 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 6 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnieo 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 6 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 6 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem
Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 – Dostawa ryb i przetworów rybnych.
1) Czê¶æ 7 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê ryb i przetworów rybnych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego
w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci ryb i przetworów rybnych oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 7 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzeniaWykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 7 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cych
ze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15- 873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 – Dostawa mro¿onek.
1) Czê¶æ 8 zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê mro¿onek do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Bia³ystok.
2) Wymagane ilo¶ci mro¿onek oraz szczegó³owy opis przedmiotu Czê¶ci 7 zamówienia okre¶lono w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do interaktywnego „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do IDW - Tom I SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w okresie obowi±zywania Umowy z opcji w postaci zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego Czê¶ci 8 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do interaktywnego „Formularza ofertowego” maksymalnie o 40% z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie minimum 60% limitu ilo¶ciowego Czê¶ci 8 zamówienia, wskazanego w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do interaktywnego „Formularza ofertowego”. Opcja jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w okoliczno¶ciach spowodowanych spadkiem zapotrzebowania na wy¿ywienie z powodu zmiany liczby ¿ywionych osób i/lub nieobecno¶ci osób korzystaj±cychze sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Bia³ymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15- 873 Bia³ystok. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z wymienionego uprawnienia, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u, w szczególno¶ci roszczenia finansowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415 ze zm.) Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Na podstawie art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do IDW) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani, na wezwanie z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa wy¿ej, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani, na wezwanie z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w SWZ, przy czym podmiotowe¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±czenia do Oferty podpisanego przez osoby do tego upowa¿nione pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy okre¶lone zosta³y w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – Wzór umowy stanowi Tom II SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Strona internetowa prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich Czê¶ci zamówienia) przez 12 miesiêcy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.09.2024 r. (wy³±czaj±c okres wakacji, ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych lub innych sytuacji, których nie da³o siê wcze¶niej przewidzieæ).INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Samorz±dowego w Celestynowie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach ¦l±skich
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.