eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceŚwiadczenie usługi cateringowej podczas konferencji



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389758959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 64D

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 833 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: crewl@creskierniewice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://creskierniewice.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c8344ed-1289-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c8344ed-1289-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00315523/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”. Finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRE.25.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 204650 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane w dniu 12 czerwca 2024 roku w Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego w Skierniewicach, ul. Stefana Batorego 64E. Konferencja odbędzie się w godzinach 8:30 – 14:00. Planowana liczba uczestników 100 osób. O ostatecznej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem konferencji. Minimalna przewidywana liczba uczestników konferencji: 50 osób. Dla porównania ofert przyjmuje się liczbę 100 uczestników.

W ramach zamówienia Wykonawca zobligowany jest do:

1. Przygotowania stołów w czterech salach i holu przed aulą oraz posprzątania po zakończeniu całego wydarzenia (w zakresie dotyczącym cateringu).

2. Zapewnienia własnych naczyń (termosów/podgrzewaczy, filiżanek, spodeczków, szklanek, sztućców, cukiernic, talerzy itp.) zgodnie z wymaganiami menu w pkt 4 poniżej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia naczyń plastikowych.

3. Zapewnienie obsługi kelnerskiej podczas trwania przerwy kawowej oraz obiadu.

4. Zapewnienia jednej przerwy kawowej w godzinach 1100-1130
podczas której zostaną podane:
- herbata ekspresowa (czarna, zielona, owocowa) oraz kawa (rozpuszczalna i mielona)
w ilości dostosowanej do liczby uczestników
- mleko i/lub śmietanka do kawy - w ilości dostosowanej do liczby uczestników,
- cytryna, cukier - w ilości dostosowanej do liczby uczestników,
- woda mineralna, niegazowana z cytryną podawana w dzbankach (minimum 500 ml na osobę),
- 3 rodzaje ciast typu np. sernik, wuzetka, szarlotka itp. – min. 1 szt. wybranego ciasta na każdego uczestnika.

Wykonawca musi udostępnić własny warnik z wrzątkiem na kawę i herbatę.

5. Zapewnienia obiadu od godziny 1400
podczas którego zostaną podane:
- 2 zupy do wyboru min. 250 ml na każdego uczestnika,
- dania gorące – minimum 3 zestawy obiadowe do wyboru przez każdego uczestnika w tym jedno wegańskie, jedno z drobiu i jedno z mięsa czerwonego z wyłączeniem mięsa mielonego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8448,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8448,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danwas Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381849184

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 10/lok.6

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8448,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-12 do 2024-06-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.