Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw w m. Przybyłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.przetargi.mecinka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw w m. Przybyłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a45680-09a5-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003926/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa placów zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Idziemy do przedszkola w Przybyłowicach” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55201,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu placu zabaw na terenie miejscowości Przybyłowice, działka nr 107, obręb Przybyłowice, gmina Męcinka. Budowa placu zabaw obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małą architekturę oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy budynku przedszkola. Teren ten jest fragmentem obiektu edukacji. Większość powierzchni terenu stanowi nawierzchnia trawiasta.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw, tj. dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu:
• huśtawka wagowa – 1 szt.;
• stoliczek – 1 szt.;
• bujak dinozaur – 1 szt.;
• bujak owieczka – 1 szt. - element dofinansowany RPO WD EFS;
• ławka bez oparcia – 1 szt.;
• zestaw zabawowy – 1 szt.;
• huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt. – element dofinansowany RPO WD EFS;
• piaskownica z domkiem – 1 szt.;
• tablica z regulaminem, logami projektu wraz z informacją o dofinansowaniu w ramach projektu – 1 szt.;
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 90 m2.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: ogrodzenia panelowego (teren w całości jest ogrodzony) oraz ogrodu deszczowego w gruncie.
Urządzenia i wyposażenie powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zabezpieczonych przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych oraz odporne na akty wandalizmu.
Należy stosować rozwiązania systemowe. Bezwzględnie wymagane jest ścisłe zastosowanie się do wymagań producenta celem zapewnienia właściwej współpracy poszczególnych komponentów systemu, zgodnie z uzyskanymi aprobatami technicznymi i certyfikatami.
Do użycia mogą być zastosowane tylko te materiały, które posiadają certyfikat z akredytacją PCA na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi, określonymi na podstawie Polskich Norm oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
Zastosowane materiały budowlane muszą posiadać ważne aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej.
Montaż elementów należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta urządzenia. Przy instalacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury producent winien dostarczyć instrukcje, które powinny zawierać informacje dotyczące instalacji, funkcjonowania, kontroli i konserwacji urządzenia.
Fundamenty urządzeń zabawowych powinny być zamontowane tak, aby nie stwarzały zagrożenia (potknięcia się, uderzenia, itp.). Przy montażu urządzeń muszą być zachowane odpowiednie strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia i elementy małej architektury powinny być montowane na stałe do podłoża poprzez obetonowanie nóg urządzeń zabawowych.
Przedmiar robót jest wyłącznie materiałem pomocniczym do wyceny wartości robót budowlanych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest złożyć kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych.
Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy przedłożenia kart technicznych oferowanego wyposażenia od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SWZ, na który
to składają się następujące dokumenty:
Załącznik nr 5.1. projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany),
Załącznik nr 5.2. STWiORB,
Załącznik nr 5.3. przedmiar robót;
Załącznik nr 5.4. mapa do celów projektowych;
Załącznik nr 5.5. mapa zagospodarowania terenu;
- zwane dalej dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67897,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96026,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67897,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67897,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.