eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczBudowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 12

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 830-26-46

1.5.8.) Numer faksu: 46 830-26-31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-976ac577-0146-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976ac577-0146-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056372/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przyszkolnych hal sportowych przy Szkole Podsatwowej w Jamnie oraz przy Szkole Podstawowej w Wygodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I: „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie” wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace rozbiórkowe, - budowę zadaszenia łukowego boiska z drewna klejonego, - budowę boiska wielofunkcyjnego, - budowę zaplecza sanitarno – szatniowego z prefabrykowanych kontenerów wraz z instalacjami, - dostawę wyposażenia boiska, - dostawę strzelnicy laserowej, - wykonanie instalacji monitoringu, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej, - przebudowę przyłącza wodociągowego, - przebudowę przyłącza kanalizacyjnego, - budowę instalacji gazowej doziemnej, - wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej podziemnej, - roboty towarzyszące Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - przeprowadzenie wymaganych badań, prób i sprawdzeń - umieszczenie na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu, tablicy z loginem Programu OLIMPIA dostępnym na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/olimpia--program-budowyprzyszkolnych-hal-sportowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)
b) Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiary robót, kosztorysy ofertowe
c) Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa
3. Gwarancja:
a) Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi min. 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
b) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 48 miesięcy (termin minimalny) do 96 miesięcy (termin maksymalny).
c) Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
4. Zadanie dofinansowano ze środków budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki, w ramach Programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 3820056,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Jamnie”, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- budowę zadaszenia łukowego boiska z drewna klejonego,
- budowę boiska wielofunkcyjnego,
- budowę zaplecza sanitarno – szatniowego z prefabrykowanych kontenerów wraz z instalacjami,
- budowę łącznika,
- dostawę wyposażenia boiska,
- dostawę strzelnicy laserowej,
- wykonanie instalacji monitoringu,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- przebudowę przyłącza wodociągowego,
- przebudowę przyłącza kanalizacyjnego,
- budowę instalacji gazowej wraz z naziemnym zbiornikiem na gaz o pojemności 4850 l,
- wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej podziemnej,
- roboty towarzyszące,
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- przeprowadzenie wymaganych badań, prób i sprawdzeń
- umieszczenie na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu tablicy z loginem Programu OLIMPIA dostępnym na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/olimpia--program-budowy-przyszkolnych-hal-sportowych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
a) Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”)
b) Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiary robót, kosztorysy ofertowe
c) Załącznik Nr 11 do SWZ - Dokumentacja projektowa
3. Gwarancja:
a) Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi min. 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
b) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 48 miesięcy (termin minimalny) do 96 miesięcy (termin maksymalny).
c) Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
4. Zadanie dofinansowano ze środków budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki, w ramach Programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 6156495,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3986430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4078814,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3986430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Rybicki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Staszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242762940

7.3.3) Ulica: Chodakowska 24/17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3986430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wymaganym terminie złożenia ofert, tj. do dnia 14 maja 2024 roku do godz.: 10:00, wpłynęły oferty od następujących Wykonawców:
1. LK INWEST Sp. z o.o. ul. Wojszycka 46, 53-006 Wrocław z ceną ofertową: 5 343 120,00 zł
2. RSsport S.C. Marcin Rybicki, Łukasz Staszczak ul. Chodakowska 24/17, 03-826 Warszawa z ceną ofertową: 4 999 827,00 zł
3. Waja Sp. z o.o. Sp. Komandytowa ul. Kolady 3 02-691 Warszawa z ceną ofertową: 5 130 330,00 zł
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p. odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4 534 450,80 zł (słownie: cztery miliony pięćset trzydzieści cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 80/100).
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.