eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaZmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + "Przystań Seniora - Pluskowęsy"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d5b06c-0518-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042306/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Senior + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 617180,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”, współfinansowanego z Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025, edycja 2023 oraz ze środków własnych Gminy Chełmża.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w kompleksie budynku szkoły w segmentach A, B i C niezbędne roboty remontowo-budowlane do utworzenia Dziennego Domu Senior+.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) roboty w zakresie branży remontowo-budowlanej obejmujące m. in. remont istniejących pomieszczeń, wydzielenie pomieszczeń nowych, zamurowanie otworów istniejących, wykonanie nowych otworów drzwiowych, zmiany w stolarce drzwiowej i okiennej;
2) roboty w zakresie branży sanitarnej obejmujące m.in. modernizację istniejącej instalacji sanitarnej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
3) roboty w zakresie branży elektrycznej obejmujące m. in. modernizację istniejącej instalacji elektrycznej.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych, sporządzoną przez Pracownię Projektową Pro-Kor Krzysztof Lisewski, z siedzibą w Toruniu ul. Polna 7B/17, 87-100 Toruń;
Uwaga! Dokumentacja projektowa zawierająca opis niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje także projekt aranżacji wnętrz dotyczący niezbędnego wyposażenia do funkcjonowania Dziennego Domu Seniora+, które ujęto w tabeli „wyposażenie ośrodka senior+”- załącznik w dokumentacji – plik o nazwie - 2.3 PAB_aranżacja.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia ujętego w /w tabeli, z wyjątkiem poz. 3 i 51 tabeli tj. 2 szt. zlewozmywaka, które wchodzą w zakres niniejszego zamówienia.
2) decyzją Starosty Toruńskiego z dnia 4 listopada 2022 r. nr AB.6740.2.73.2022.MK zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany oraz udzielającą pozwolenia na budowę, a także decyzją z dnia 30 maja 2023 r. nr AB.6740.2.29.2023.MR zmieniającą ostateczną decyzję Starosty Toruńskiego znak: AB.6740.2.73.2022.M K z dnia 4 listopada 2022 r. ;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR).
4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje także:
1) protokoły badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej;
2) protokoły badań i sprawdzeń instalacji sanitarnej:
a) wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
b) wentylacji mechanicznej, w tym badania kominiarskie;
3) badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;
4) świadectwo charakterystyki energetycznej, które należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej;
5) dokumentację techniczno – rozruchową z instrukcjami BHP m.in. dla instalacji wentylacji mechanicznej – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika;
6) regulację i rozruch instalacji, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń;
7) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy;
8) pozostałą dokumentację, niezbędną do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, wynikającą z art. 57 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz.682 z późn.zm.);
9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) inne prace związane z procesem budowy.
5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 oraz z ust. 4, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925059,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE PREUSS PIOTR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792335222

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Szydzika 8

7.3.4) Miejscowość: Chełmża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.