Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00298394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00534556/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów terapeutycznych z elementami arteterapii dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995649
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Strona internetowa prowadzonego postępowania: http://www.mops.bielsko.pl, zawierająca odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie warsztatów terapeutycznych z elementami arteterapii dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527ddc38-1f0d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023017/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Warsztaty terapeutyczne z elementami arteterapii dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy - BIELSKO-BIAŁA MIASTO NA PRAWACH POWIATU - CZ.2" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3210.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 192 godzin zegarowych warsztatów terapeutycznych z elementami arteterapii dla 20 osób – dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, w formie grupowej (tj. 2 grupy po 10 osób w każdej grupie) wraz z zakupem materiałów do zajęć, organizowanych w ramach projektu pn. „Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy – BIELSKO-BIAŁA MIASTO NA PRAWACH POWIATU – cz. 2” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi priorytetowej IX, Włączenie społeczne, Działanie 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.10. Usługi społeczne na rzecz ograniczenia skutków kryzysu wywołanego konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy – tryb nadzwyczajny.
2. Warsztaty przeprowadzone zostaną w formie grupowej (2 grupy po 10 osób każda). Na grupę przewidzianych jest 96 godzin zegarowych warsztatów i jedna osoba prowadząca.
3. Warsztaty przeprowadzone zostaną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub Wykonawcę na terenie miasta Bielsko-Biała.
4. Podczas trwania zajęć obecna będzie osoba świadcząca wsparcie językowe.
5. Zamawiający zapewnia poczęstunek w formie bufetu dla osób uczestniczących w zajęciach.
6. Celem warsztatów jest odbudowanie w dziecku poczucia bezpieczeństwa, stworzenie odpowiedniej przestrzeni, w której dziecko będzie mogło bezpiecznie odreagować nagromadzone emocje i napięcia, uwolnić się od konieczności ponownego przeżywania doświadczeń traumy wojennej, odzyskać swoją naturalną spontaniczność i zaufanie do świata, poprzez zastosowanie różnych form arteterapii, terapii ruchem itp.
7. Podczas zajęć uczestnicy warsztatów będą korzystać z materiałów do zajęć dostarczonych przez Wykonawcę.
8. Materiały, o których mowa w ust. 7 winny obejmować np. testy, artykuły papiernicze, flamastry, maszynę kolorów, koła – arkusze do malowania, farby, magiczne kredki, kreatywne nożyczki, koszulki typu „maluj, nos, upierz”, materiały do sensoplastyki itp. w ilości odpowiedniej do wykorzystania dla 20 osób.
9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały dostarczone na zajęcia były fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, aby podczas każdego ze spotkań warsztatowych uczestnicy korzystali z zakupionych na zajęcia materiałów. Prace wykonane przez uczestników podczas zajęć przechodzą w ich posiadanie, natomiast materiały nie wykorzystane w całości do wykonania prac w czasie całego cyklu spotkań warsztatowych zostają w tutejszym Ośrodku, jako materiały zakupione w ramach projektu.
10. Przewiduje się, że jedno spotkanie warsztatowe będzie trwało pomiędzy 2 a 4 godzinami zegarowymi, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wydłużenia bądź skrócenia. Średnio w tygodniu odbędzie się 8 godzin zegarowych warsztatów w jednej grupie, czyli średnio 16 godzin w dwóch grupach.
11. Realizacja warsztatów polegać będzie w szczególności na:
• prowadzeniu warsztatów dla uczestników projektu, którzy doświadczyli traumy w wyniku prowadzonych działań wojennych na terytorium Ukrainy,
• realizacji warsztatów w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, uczestnikami oraz osobą świadczącą wsparcie językowe,
• prowadzeniu dokumentacji i rejestru osób uczestniczących w warsztatach dla potrzeb Zamawiającego tj. sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu listy obecności potwierdzającej udział w zajęciach dla każdego uczestnika,
• umieszczanie aktualnie obowiązujących logotypów (zgodnie z obowiązującymi zasadami informacji i promocji) na wszystkich dokumentach związanych z organizacją zajęć (harmonogram zajęć, program zajęć, zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu zajęć, listy obecności itp.).
12. Z uwagi na krótki termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć warsztatowych równolegle dla obydwu grup. W związku z powyższym sugeruje się, aby dla prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia w/w zajęć.
Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, a mianowicie:
• pedagoga (wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki) lub
• psychoterapeuty (wykształcenie wyższe oraz ważny certyfikat świadczący o ukończeniu szkoły psychoterapii) oraz przygotowanie pedagogiczne lub
• arteterapeuty (wykształcenie wyższe z zakresu arteterapii oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe inne niż z zakresu pedagogiki i posiadany ważny certyfikat świadczący o ukończeniu kursu z zakresu arteterapii oraz przygotowanie pedagogiczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Dietetyki Klinicznej Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472177079
7.3.3) Ulica: Plac Świętego Mikołaja 5/8
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.