Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7414945/817, 47 7414946/752/765/766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71749658-02ca-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 świadczenie usług pralniczych dla KWP w Gdańsku i jednostek woj. pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316900,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 1 OPZ do usług pralniczych dla KMP w GdyniAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 144
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 30
Pranie:
Koc szt. 360
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 9077,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 2 OPZ do usług pralniczych dla KWP Gdańskul. Harfowa
Asortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 800
Poszewka na poduszkę szt. 800
Prześcieradło szt. 800
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 50
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 100
Pranie:
Koc szt. 200
Poduszka (60x75 cm) szt. 200
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 100
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 100
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 47387,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 3 OPZ do usług pralniczych dla KMP w GdańskuAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 2000
Poszewka na poduszkę szt. 2000
Prześcieradło szt. 2000
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 1000
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 100
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 6
Pranie:
Koc szt. 500
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 150
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 6
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 6
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 69536,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.4 OPZ do usług pralniczych dla KPP w MalborkuAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 200
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 3
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 100
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 500
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 3
Poduszka PdOZ szt. 500
Materac PdOZ szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 44280,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.5 OPZ do usług pralniczych dla KWP w Gdańsku ul. BiskupiaAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 550
Poszewka na poduszkę szt. 550
Prześcieradło szt. 500
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 50
Obrus szt. 20
Pranie i prasowanie:
Firana kg 2
Zasłona kg 5
Pranie lub czyszczenie:
Odzieży ochronnej – fartuchy szt. 96
Odzież oględzinowa - ogrodniczki szt. 76
Odzież oględzinowa - kurtka letnia z materiału poliamid/bawełna szt. 48
Odzież oględzinowa - spodnie pikowane szt. 48
Odzież oględzinowa - kurtka grubsza/zimowa z materiału poliester/bawełna szt. 48
Odzież oględzinowa - kurtki z polarem szt. 46
Pranie:
Koc szt. 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 33296,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.6 OPZ do usług pralniczych dla KPP w Nowym Dworze GdańskimAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 10
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 11
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 3
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 20
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 50
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 3
Poduszka PdOZ szt. 10
Materac PdOZ szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 3198,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.7 OPZ do usług pralniczych dla KPP w TczewieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 420
Obrus szt. 5
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 5
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 70
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 300
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 5
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 5
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 8
Poduszka PdOZ szt. 20
Materac PdOZ szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 20910,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.8 OPZ do usług pralniczych dla KMP w SopocieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 20
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 10
Obrus szt. 1
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 6
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 55
Koc szt. 500
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 3
Poduszka PdOZ szt. 20
Materac PdOZ szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 10149,96 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.9 OPZ do usług pralniczych dla KPP w KwidzynieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 24
Poszewka na poduszkę szt. 12
Prześcieradło szt. 20
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 72
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 50
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 60
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 5
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 4859,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.10 OPZ do usług pralniczych dla KPP w KartuzachAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 120
Obrusy szt. 2
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 10
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 50
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 5
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 4045,49 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.11 OPZ do usług pralniczych dla KPP w Starogardzie GdańskimAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 5
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 20
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 50
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 5
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 2460 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.12 OPZ do usług pralniczych dla KPP w SztumieAsortyment j.m. ilość
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 3
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 295,20 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.13 OPZ do usług pralniczych dla KPP w LęborkuAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 10
Poszewka na poduszkę szt. 10
Prześcieradło szt. 10
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 12
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 20
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 40
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 16
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 3567 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.14 OPZ do usług pralniczych dla KP w SłupskuAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 30
Poszewka na poduszkę szt. 30
Prześcieradło szt. 30
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 70
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 40
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 30
Czyszczenie:
Poduszka (70x80 cm) szt. 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.15 OPZ do usług pralniczych dla KPP w KościerzynieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Poszewka na koc szt. 10
Poszewka na poduszkę szt. 10
Prześcieradło szt. 10
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 40
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 6
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 15
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 40
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 6
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 6
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 6
Poduszka PdOZ szt. 5
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 3466,22 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.16 OPZ do usług pralniczych dla KPP w ChojnicachAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 60
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 60
Obrus szt. 10
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 80
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 120
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 50
Materac PdOZ szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 7103,02 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.17 OPZ do usług pralniczych dla KPP w PuckuAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 70
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 10
Obrus szt. 14
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 6
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 55
Kaftany bezpieczeństwa szt. 12
Koc szt. 200
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 3
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 3
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 3
Poduszka PdOZ szt. 50
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 11070 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.18 OPZ do usług pralniczych dla KPP w BytowieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 60
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 30
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 5
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 30
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 5
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 5
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 2699,82 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.19 OPZ do usług pralniczych dla KPP w CzłuchowieAsortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 18
Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 10
Obrus szt. 2
Pranie i prasowanie:
Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 10
Odzież ochronna szt. 5
Koc szt. 30
Czyszczenie:
Kurtka gabardynowa szt. 1
Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
Poduszka PdOZ szt. 5
Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 2460 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.20 OPZ do usług pralniczych dla KPP w Pruszczu GdańskimLp. Asortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
1 Ręcznik duży (70x140 cm) szt. 80
Pranie i prasowanie:
1 Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
1 Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 40
2 Odzież ochronna szt. 5
3 Koc szt. 980
Czyszczenie:
1 Kurtka gabardynowa szt. 1
2 Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
3 Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
4 Poduszka PdOZ szt. 5
5 Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.21 OPZ do usług pralniczych dla KPP w WejherowieLp. Asortyment j.m. ilość
Pranie i maglowanie:
1 Poszewka na koc szt. 10
2 Poszewka na poduszkę szt. 10
3 Prześcieradło szt. 10
4 Ręcznik mały (50x100 cm) szt. 60
5 Obrus szt. 2
Pranie i prasowanie:
1 Firana kg 1
2 Zasłona kg 2
3 Koszula wyjściowa szt. 1
Pranie:
1 Ubranie z PdOZ (dres) kpl. 60
2 Odzież ochronna szt. 5
3 Koc szt. 60
Czyszczenie:
1 Kurtka gabardynowa szt. 1
2 Spodnie gabardynowe służbowe szt. 1
3 Płaszcz wyjściowy całoroczny szt. 1
4 Poduszka PdOZ szt. 5
5 Materac PdOZ szt. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 5057,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5856,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5856,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5856,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5856,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33114,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33114,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33114,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollwood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33114,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47822,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47822,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47822,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47822,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19388,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19388,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19388,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19388,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8461,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8461,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8461,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8461,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3024,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3024,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3024,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3024,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2058,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2058,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2058,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2058,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1861,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3424,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1861,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1861,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie: oferta nr 1 - art. 226.1.5 uPZP., oferta nr 2 - art. 226.1.8
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2627,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2627,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2627,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2627,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6553,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9525,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6553,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6553,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2014,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2014,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2014,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hoollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2014,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2389,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2389,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2389,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEWA P.P.H.U Beata Dorszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 843 125 27 27
7.3.4) Miejscowość: Przechlewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2389,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226.1.5 uPZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3039,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3039,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3039,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 776 162 70 87
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3039,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.