eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a565801b-06e3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a565801b-06e3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056270/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Wyposażenie laboratorium dla kierunku psychologia w urządzenia i pomoce laboratoryjne medyczne do diagnozy zaburzeń zmysłów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/09/742/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19021,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I – Dostawa aparatury do diagnozy zaburzeń zmysłów.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnozy zaburzeń zmysłów, w tym:
a) Miernik do pomiaru reakcji na bodźce wzrokowe i słuchowe – 1 szt.
b) Równoważnia z wirującą tarczą – 1 szt.
c) Stereometr elektroniczny – 1 szt.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 9430,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II – Dostawa przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów, w tym:
a) Widełki stroikowe – 3 zestaw
b) Dolorimetr – 3 szt.
c) Cyfrowy dynamometr – 3 szt.
d) Monofilament z kompletem włókien – 3 zestawy
e) Włókna do monofilamentu – 10 kpl.
f) Przyrząd do badania czucia dwupunktowego Touch Test – 3 szt.
g) Przyrząd do badania czucia temperatury Tip-Therm – 3 szt.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 9590,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11660,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11660,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11660,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPE PSYCHOTRONICS MIECZYSŁAW WOJCIECH KORCHUT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272300820

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11660,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Część II zamówienia w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.