eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojadłaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Bojadła i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Bojadła i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJADŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulechowska 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojadła

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3523332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bojadla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Bojadła i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1ca241-244b-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013227/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Bojadła i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150468,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2022 Gminy Bojadła i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2027 r.
4. Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2022 r. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na wniosek zamawiającego.
5. Uruchomienie transz kredytu nastąpi w dowolnych terminach i kwotach, wypłaconych na konto bankowe Zamawiającego. Przewidywane są dwie transze. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem 7 – dniowym.
6. Harmonogram spłaty pożyczki w latach:
2023 r – 50 000,00 zł
2024 r – 100 000,00 zł
2025 r – 150 000,00 zł
2026 r – 150 000,00 zł
2027 r – 150 000,00 zł
7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia pierwszej wypłaty transzy kredytu, w kwartalnych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
8. Płatność rat odsetkowych w dniu płatności raty kapitałowej za poprzedzający kwartał, za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Informacja zostanie przekazana do 5 dnia miesiąca, w którym przypada płatność raty kapitałowej i odsetkowej.
9. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
10. Oprocentowanie kredytu (od wysokości wykorzystanego kredytu) w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
11. Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
12. Odsetki będą naliczane po uruchomieniu poszczególnych kolejnych transz i tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
13. Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
14. Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
15. Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
16. Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie dopuszcza innych form zabezpieczenia, np. możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art. 777 par.1 pkt. 5 k.p.c.
17. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający (kredytobiorca) dołącza dokumentacje finansową (załącznik nr 3a oraz 3b do SWZ).
18. Zamawiający zastrzega sobie:
Bank nie będzie żądał:
a) opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat,
b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów,
c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów,
d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty,
g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego,
19. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150468,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150468,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150468,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Nowej Soli

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9250015697

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150468,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.