eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieROBOTY BUDOWLANE - PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słubicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261672427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/44wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE – PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94bf332a-21e1-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083272/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO - KROSNO ODRZAŃSKIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313099/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – przygotowanie kotłowni do sezonu grzewczego 2022/2023 w Składzie Radnica, w Krośnie Odrzańskim oraz Nowogrodzie Bobrzańskim.

Zakres robót do realizacji:
Kotłownie Skład Radnica :
Kotłownia nr 14 w bud nr 1
• Wymiana zaworu przelotowego instalacji pary,
• Odłączenie kotła KZ 5- 1 szt.
• Rozbiórka kotła KZ 5 - 1 szt.
• Oczyszczenie członów kotła,
• Wymiana uszkodzonych członów kotła,
• Oczyszczenie czopuchów kotła,
• Montaż i próba szczelności kotła,
• Podłączenie kotła,

Kotłownie Krosno Odrzańskie :
Kotłownia nr 4 w bud nr 3
• Wymiana wymienników JAD – 2 szt. ,
• Naprawa i ocieplenie zbiornika ciepłej wody

• Kotłownia nr 2 w bud nr 7
• Montaż licznika wody
Kotłownia nr 5 w bud nr 1
• Wymiana detektora tlenku węgla,
Kotłownie Nowogród Bobrzański :
Kotłownia nr 8 w bud nr 122
• Wymiana drzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych do kotłowni
• Wymiana drzwi zewnętrznych technicznych do kotłowni,
• Wymiana przewodu zasilającego pompę obiegową
• Montaż żurawika do transportu żużla,
• Wymiana barierek przy zejściu do kotłowni,
• Uzupełnienie tynków na murkach przy zejściu do kotłowni,
• Malowanie murków przy zejściu do kotłowni
Kotłownia nr 4 w bud nr 165
• Wymiana urządzenia uzdatniania wody w sieci co.
Kotłownia nr 3 w bud nr 303
• Wymiana drzwi zewnętrznych technicznych do kotłowni,
• Wymiana barierek przy zejściu do kotłowni,
• Uzupełnienie tynków na murkach przy zejściu do kotłowni,
• Malowanie murków przy zejściu do kotłowni,
• Uzupełnienie posadzki przy wsypie koksu,

Szczegółowy opis zadania zawarty został w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131917,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131917,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131917,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 9291362160

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Ścigaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290112691

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131917,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.