Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO WRAZ Z PRZYLEGŁYM MIEJSCEM OBSŁUGI MIASTECZKA PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W BRZÓZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6231075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
glowaczow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO WRAZ Z PRZYLEGŁYM MIEJSCEM OBSŁUGI MIASTECZKA PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W BRZÓZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e120c10-eeff-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021492/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa miasteczka ruchu drogowego, zakup symulatorów umozliwiających naukę bezpiecznego porusznia się po drogach, młodych niechronionych uczestników ruch drogowego w gminie Głowaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Piorytet III: "Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego" Działanie3.1 "Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T" (konkurs nr POIiŚ.3.1/1/22 pn. Bezpieczny pieszy- doposazenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277909,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z przyległym miejscem obsługi miasteczka przy Szkole Podstawowej w Brzózie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „ Budowa miasteczka ruchu drogowego, zakup symulatorów umożliwiających naukę bezpiecznego poruszania się po drogach, młodych niechronionych uczestników ruchu drogowego w Gminie Głowaczów.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej – załącznik do SWZ .
2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
- udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,
- wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Za-mawiającemu po zakończeniu robót budowlanych,.
- przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wyko-nawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie in-spektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
- po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót,
- uzyskać wszelkie wymagane prawem decyzje zezwalające na użytkowanie obiektu- jeżeli są wymagane.
3. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy:
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Szcze-gółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego.
2) Jeżeli w dokumentacji oraz w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw wyrobów wskazujących na ich producenta zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych odpowiadającym parametrom technicznym określonych w doku-mentacji.
3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przy-szłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót.
4) Przekazanie placu budowy – będzie następować w obecności Wykonawcy, Zama-wiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.
5) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o oko-licznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przed-miotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
6) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawia-jącego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać na-prawy uszkodzeń na własny koszt.
7) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa bu-dowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzo-rem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
8) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamó-wienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozpo-rządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dn. 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania wartości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. 2016 poz. 1966 ze zm.) oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyro-bach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r, poz. 883).
9) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami po-stronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wyko-nawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
5. Podwykonawstwo:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile jest to mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) podwykonawców (wg załączonego wzoru formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ).
4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 45000000-7 – roboty budowlane,
- 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg
- 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę,
- 45233150-5 – roboty w zakresie regulacji ruchu,
- 77314100-5 – usługi w zakresie trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346372,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346372,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346372,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.Dawbud Paweł Grzywacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672988028
7.3.3) Ulica: Krótka 16
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Grzywacz P.P.H.U."DAWBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Grzywacz P.P.H.U."DAWBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346372,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.