Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420884/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie aplikacji interaktywnej dla Pałacu w Chrzęsnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC W CHRZĘSNEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520759886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Chrzęsne
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: palac@palacwchrzesnem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://palacwchrzesnem.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie aplikacji interaktywnej dla Pałacu w Chrzęsnem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac8b2d30-41a7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00352876/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie aplikacji interaktywnej dla Pałacu w Chrzęsnem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac8b2d30-41a7-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I.16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oświadczenie zawarte w pkt 10 formularza oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie aplikacji interaktywnej dla Pałacu w Chrzęsnem
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:I. - wykonali i/lub serwisowali w ciągu 3 lat trzy zamówienia dotyczące opracowania oprogramowania w technologii UNITY lub C# o wartości powyżej 100 000 zł brutto w tym jedną o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia
II. - dysponuje zespołem osób, które posiadają wiedzę, umiejętności oraz doświadczenie pozwalającym na wykonanie oprogramowania:
o Kierownik zespołu / wdrożeniowiec wykonawcy
Posiada wykształcenie wyższe
Posiada przynajmniej 5 lat doświadczenia w branży IT oraz zarządzał zespołem w co najmniej dwóch projektach polegających na tworzeniu oprogramowania w których skład którego wchodziły aplikacje mobilne o wartości powyżej 100 000zł brutto
o Programista (2 osoby)
Posiada wykształcenie wyższe informatyczne
Posiada przynajmniej 5 lat doświadczenia w branży IT oraz brał udział w co najmniej dwóch projektach polegających na tworzeniu oprogramowania w których skład którego wchodziły aplikacje mobilne o wartości powyżej 100 000zł brutto
Przynajmniej jeden programista powinien posiadać certyfikat ukończenia kursu tworzenia aplikacji i/lub gier 3D na silniku Unity w języku C#
o Serwisant oprogramowania
Posiada wykształcenie wyższe informatyczne
Posiada przynajmniej 3 lata doświadczenia w branży IT oraz brał udział w serwisowaniu co najmniej dwóch projektów IT lub multimedialnych o wartości powyżej 100 000zł brutto
o Artysta 3D
- Brał udział w tworzeniu modeli 3D w przynajmniej jednym projekcie o wartości powyżej 50 000zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- oświadczenie o elektromobilności;- formularz cenowy.
Jeśli dotyczy:
- samooczyszczenie;
- pełnomocnictwo;
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- zobowiązanie podmiotu trzeciego;
- wykaz rozwiązań równoważnych;
- zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem ich nieważności.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w razie konieczności wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Zarządzającej Programem, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
4. Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiany określone w ust. 4 zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiany stawki podatku VAT mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w treści umowy:
1) w zakresie terminu wykonania w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, przy czym w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania
okoliczności uzasadniających taką zmianę,
b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń),
c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) wystąpienia siły wyższej,
e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy nie wynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
f) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zadania, podziału realizacji przedmiotu umowy
na etapy.
2) w zakresie rozwiązań technicznych wykonania przedmiotu umowy:
a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w zakresie technologii wykonywanych prac tylko w przypadku, gdy rozwiązanie jest równorzędne lub funkcjonalnie lepsze od założonego w dokumentacji przetargowej, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia umownego,
b) w przypadku, gdy realizacja przedmiotu umowy według dokumentacji przetargowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji przetargowej.
3) w zakresie zmiany zakresu prac lub wynagrodzenia:
a) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy; w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego stanowiącego przedmiot umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczonego zakresu, w takim stosunku w jakim ograniczone prace pozostają do całości robót,
b) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla zakresu objętego przedmiotem umowy,
4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, przy czym Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe zmiany, po pisemnym zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-31 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 270 od podpisania umowy – określony jako kryterium oceny ofert.Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.