eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkPrzebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207

1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f61b0f97-fe19-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61b0f97-fe19-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046504/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rowoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SB.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157997,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Zamówienia: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Jastrzębiec, gm. Więcbork
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek – wykona Inwestor we własnym zakresie. Zadanie obejmuje przebudowę placu zabaw w miejscowości Jastrzębiec, gm. Więcbork – lokalizacja dz. Nr ew. 347 ob. 0005 Jastrzębiec – zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.126.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje :
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla urządzeń placu zabaw.
3) Montaż nowych urządzeń zabawowych:
a) Trampolina umieszczona w gruncie – szt. 1,
b) Huśtawka potrójna metalowa – szt. 1,
c) Karuzela – szt. 1,
d) Zestaw zabawowy metalowy – szt. 1,
e) Piaskownica – szt. 1,
f) Bujak na sprężynie – szt. 2,
g) Huśtawka wagowa – szt. 1.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 67535,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zamówienia: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Pęperzyn, gm. Więcbork
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek – wykona Inwestor we własnym zakresie.
Zadanie obejmuje przebudowę placu zabaw w miejscowości Pęperzyn, gm. Więcbork – lokalizacja dz. Nr ew. 79/1 ob. 0010 Pęperzyn – zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.124.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla urządzeń placu zabaw.
3) Montaż nowych urządzeń zabawowych:
a) Tyrolka - Zjazd linowy – szt. 1,
b) Trampolina umieszczona w gruncie – szt. 1,
c) Huśtawka potrójna metalowa – szt. 1,
d) Karuzela – szt. 1,
e) Zestaw zabawowy metalowy – szt.1.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
UWAGA: Urządzenia zabawowe muszą być zgodne z normami m.in. PN – EN 1176.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 76607,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zamówienia: Budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych napowietrznych urządzeń siłowych. Nawierzchnia bezpieczna: gleba, darń, piasek – wykona Inwestor we własnym zakresie.
Zadanie obejmuje budowę siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka – lokalizacja dz. Nr ew. 9 ob. 0020 Zgniłka – zgłoszenie robót budowlanych do Starosty Sępoleńskiego (zaświadczenie znak sprawy: AB.6743.125.2024 z dnia 26.03.2024 r.)
Inwestycja obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne:
a) wykopy pod fundamenty betonowe dla pylonu dwustanowiskowego.
3) Montaż nowych urządzeń siłowych:
a) Podwójny zestaw do ćwiczeń: urządzenie do ćwiczeń mięśni nóg, rąk i brzucha (prasa wiosła) i urządzenie do ćwiczeń mięśni nóg, rąk i baraków (orbitrek), urządzenia montowane na pylonie dwustanowiskowym - 1 kpl.,
b) Podwójny zestaw do ćwiczeń: urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha, nóg, barków
i ramion (poręcze) i urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha i pleców (ławka), urządzenia montowane na pylonie dwustanowiskowym - 1 kpl.
4) Roboty wykończeniowe:
a) przywrócenie miejsca montażu i terenu przyległego do należytego porządku.
UWAGA: Urządzenia na siłowni muszą być zgodne z normą PN EN 16630:2015-06.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 3 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 13855,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89779,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68646,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061646358

7.3.3) Ulica: Zimna

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68646,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98941,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74931,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061646358

7.3.3) Ulica: Zimna

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74931,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10258,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23409,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10258,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. - Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361006388

7.3.3) Ulica: Turkusowa

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10258,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.