Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011312165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wenantego Burdzińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zptp@um.warszwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zptp.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ade663-0d1d-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023915/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Ochrona fizyczna bazarów VI – XI 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPTP-ZP.271.TP.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego
2. W ramach realizacji umowy, Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do:
• bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia znajdujących się w obiektach administrowanych przez Zarząd Praskich Terenów Publicznych, tj. na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego
• powołaniu i utrzymywaniu przez cały okres obowiązywania umowy zespołu liczącego minimum 8 pracowników do realizacji przedmiotu Umowy, składającego się z pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), posiadających status kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia,
• zapewnieniu ochrony doraźnej realizowanej przez grupę interwencyjną w przypadku jej przywołania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
• Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 którego integralną część stanowi wykaz godzin.
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348408,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348408,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348408,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Adrianna Borkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAXUS Sp. z o.o. – lider konsorcjum MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.- uczestnik konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292701893/7282808543
7.3.3) Ulica: ul. 3 MAJA 64/66N, / ul. TRYBUNALSKA 21,
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ/KRUSZÓW
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia powierzona do realizacji: WSPARCIE GRUP INTERWENCYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348408,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.