Og³oszenie z dnia 2024-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00388702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00394003/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00484474/01 - Wynik z dnia 2024-09-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kszta³towanie przestrzeni publicznych na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kluczbork.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kszta³towanie przestrzeni publicznych na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7c9ba98-28b4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364696
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046947/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Kszta³towanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich – zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Gotartowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestuj±ca w obszary wiejskie Kszta³towanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork Umowa nr 00015-65170-UM0820026/23 z dnia 22 marca 2024r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa za po¶rednictwem platformy zakupowej, pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork;
2. Szczegó³owe informacje okre¶lono w rozdziale VIII, XII i XIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa za po¶rednictwem platformy zakupowej, pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork;
2. Szczegó³owe informacje okre¶lono w rozdziale VIII, XII i XIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Kluczborka ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork, nr tel. 77 418- 14-81, adres e-mail: um@kluczbork.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kluczborku jest Pan Maciej Tomaszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem adresu e-mail: sekretarz@kluczbork.pl
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym;
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z pó¼n. zm.);
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7. Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
10. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GM.271.13.2024.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Kszta³towanie przestrzeni publicznych na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje Budowê obiektów ma³ej architektury i o¶wietlenia solarnego wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Gotartów. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶lony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego min. okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
4. Je¿eli Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego okresu gwarancji w Formularzu oferty (tj. pozostawi niewype³nione o¶wiadczenie dot. oferowanego okresu gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia), to otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „Okres gwarancji” , a Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca oferuje 3 lata gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licz±c od dnia odbioru koñcowego.
5. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie Zamawiaj±cy okre¶li³ w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cymi za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
9. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób fizycznych nie prowadz±cych dzia³alno¶ci gospodarczej wykonuj±cych roboty budowlane wchodz±ce w zakres zadania: Kszta³towanie przestrzeni publicznych na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork (tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty fundamentowe, monta¿ urz±dzeñ zabawowych, monta¿ o¶wietlenia). W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które mo¿e wykonywaæ osoba pe³ni±ca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia osób na wy¿ej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególno¶ci projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materia³ów na budowê, geodetów, osób wykonuj±cych us³ugi sprzêtowe i transportowe, o ile czynno¶ci te nie stanowi± stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni licz±c od dnia przekazania placu budowy oraz do koñca ka¿dego miesi±ca realizacji zamówienia po przekazaniu placu budowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu: pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcê lub Podwykonawcê przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê - wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 1 do umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli zgodno¶ci o¶wiadczeñ Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiaj±cemu wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci przy zamówieniu. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pisemnego o¶wiadczenia (wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powy¿ej bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SWZ wzorze umowy.
10. Kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112711-2 Roboty w zakresie kszta³towania parków
45112712-9 Roboty w zakresie kszta³towania ogrodów
45112723-9 Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45112710-5 Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
77310000-6 Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 Sadzenie drzew
37535200-9 Wyposa¿enie placów zabaw
11. Wykonawca wska¿e w ofercie czê¶ci zamówienia, których zamierza wykonanie zleciæ podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
12. Zasady dotycz±ce zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte s± w § 7 i 8 wzoru umowy stanowi±cego integraln± czê¶æ Specyfikacji tj. za³±cznik nr 6.
13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112711-2 - Roboty w zakresie kszta³towania parków
45112712-9 - Roboty w zakresie kszta³towania ogrodów
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie uznana jako najkorzystniejsza, tj. uzyska w sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów na podstawie przyjêtych kryteriów oceny ofert.
Oferta mo¿e uzyskaæ w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± osob± zdoln± do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z za³. nr 5 do SWZ zawieraj±cego co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Formularzem oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ;2. Do oferty Wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania).
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale VB ust. 1 pkt 1.4. ppkt 1.4.1. SWZ.
c) zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VD ust. 3 i 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy.
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa.
e) Dokumenty zawieraj±ce informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VB ust. 1 pkt 1.2. lit. a) i b) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany mog± dotyczyæ:1) terminu wykonania robót w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci nieprzewidzianych w dniu udzielenia zamówienia, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, a dotycz±cych miêdzy innymi:
a) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy: administracji pañstwowej, samorz±dowej lub cz³onkowskie Unii Europejskiej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; w szczególno¶ci dotyczy to nastêpuj±cych sytuacji:
- opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynno¶ci,
- przed³u¿aj±cej siê bezczynno¶ci tych podmiotów lub organów,
- odmowy wydania przez podmioty lub organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej;
b) wyst±pienia zw³oki w realizacji przedmiotu umowy spowodowana przyczynami, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±ca nastêpstwem:
- nieterminowego: przekazania terenu budowy, przekazania kompletnej dokumentacji lub odebrania etapu prac,
- konieczno¶ci zmiany dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy;
c) gdy wyst±pi±, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidziane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe);
d) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
e) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, oraz którego strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia; stan pandemii, epidemii,
f) konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleñ lub wyst±pienia koniecznych zmian, które spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego;
g) wyst±pi brak mo¿liwo¶ci koordynacji robót z innymi wykonawcami realizuj±cymi roboty na przyleg³ych terenach;
h) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
i) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy zgodnie z za³o¿onym harmonogramem;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy pkt. 7.4j) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych (których realizacje Zamawiaj±cy dopuszcza), w szczególno¶ci z powodu:
- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
- aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
- zaprzestania produkcji materia³ów budowlanych, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji przedmiotu umowy,
- wad dokumentacji projektowej,
- zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Szczegó³owy zakres robót zamiennych musi zostaæ przez Wykonawcê udokumentowany;
k) gdy Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, która to zmiana wp³ynie na wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy; zmiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas trwania robót wynikaj±cych ze zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
l) wyst±pienia wad lub braków dokumentacji projektowej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w tej dokumentacji; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas niezbêdny na wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej oraz czas realizacji przedmiotu umowy w zakresie objêtym zmienion± dokumentacj± projektow±;
m) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas niezbêdny do wykonania tych robót;
n) w przypadku konieczno¶ci przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wyd³u¿a realizacjê przedmiotu umowy;
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach,
3) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy w przypadku wyst±pienia zdarzeñ losowych z tym ¿e osoby wystêpuj±ce po stronie Wykonawcy musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu,
4) sposobu fakturowania robót, w tym zmiana mo¿e dotyczyæ ilo¶ci wystawionych faktur, warto¶ci wystawionych faktur oraz terminów ich wystawienia w przypadku gdy Zamawiaj±cy posiada w planie finansowym ¶rodki finansowe na zap³atê nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy,
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2025 ROK
- Zajêcia reedukacyjne
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
wiêcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Us³ugi zwi±zane z utrzymaniem zieleni i czysto¶ci na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± w m-ci Polañczyk
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.